يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۳۸
۰

درآمدزایی آنلاین با چاشنی رواج بی حیایی

سرهای خمیده در تلفن همراه و دوری از والدین این روزها گریبانگیر بسیاری از جوانان و نوجوانان ایرانی شده است که عمدتاً این بیماری مجازی نیز به برخی از والدین نیز منتقل شده است.
درآمدزایی آنلاین با چاشنی رواج بی حیایی
درآمدزایی آنلاین با چاشنی رواج بی حیایی
به گزارش پهره؛ به نقل از ندای هیرمند؛ در عصر ارتباطات عمدتاً انسان ها با توجه به پیشرفت علمی که در جوامع به وجود آمده است کمتر به سنت های قدیمی از جمله دید و بازدید می پردازند، ارتباطاتی که همچنان شما را آنلاین نشان می دهد و می توانید بدون برخواستن از جایتان به تمامی اقوام سر بزنید.
 شبکه های اجتماعی امروزه به یکی از اعضای خانواده های جوامع تبدیل شده است که در این بین بسیاری از افراد وابستگی عجیبی به این نوع از ارتباطات پیدا کرده اند که می تواند در آینده بسیاری از روابط پایدار و اجتماعی که تا کنون داشته اند را از بین ببرد.
رمز  وای فایتان چیست؟ سوالی که بارها و بارها در منزل اقوام و یا از خود شما پرسیده می شود، همانگونه که می دانیم چند سالی است که اینترنت پر سرعت وارد کشور شده و بسیاری از امور کارها را به راحتی سپرده است.
خدمات بانکی اینترنتی ، پرداخت های آنلاین،ثبت نام دانشگاه ها از جمله مواردی است که فرد می تواند بدون رفت و آمد به اماکن شلوغ کارهای خود را از پیش برد ، همچنین با وجود شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد نیز  با به  اشتراک گزاشتن کلاهای خود، به خرید و فروش آنلاین پرداخته اند.
مواردی که ذکر شد را می توان در قسمت فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی و اینترنت قرار داد، اما با آغاز به کار گرفتن برخی از نرم افزار ها چت و گفت و گو آرام آرام فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی جای خود را به فرهنگ نا درست و بی بند و باری داده است.
برخی از افراد سواستفاده گر در این فضا با تشکیل گروه ها و کانال های به دور از فرهنگ اسلامی دست به دامان برخی از عکس ها و فیلم های غربی افتاده اند تا ضمن جذب کاربر بتوانند گهگاهی نیز در این پیج ها درآمدزایی داشته باشند.
سرهای خمیده در تلفن همراه  و دوری از والدین این روزها گریبانگیر بسیاری از جوانان و نوجوانان ایرانی شده است که عمدتاً این بیماری مجازی نیز به برخی از والدین نیز منتقل شده است.
در فضای مجازی فرهنگ اسلامی را ترویج دهیم
حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند ضمن تاکید بر استفاده صحیح از فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه شبکه های اجتماهی به صورت گسترده در میان افراد فرآگیر شده است ، میتواند با استفاده ناصحیح از آن بسیاری از هنجار ها را زیر پا بگذارد.
وی افزود: همانطور که می دانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان به خصوصی دارد ، لذا آنان این شبکه ها را مورد سواستفاده قرار می دهند تا به برخی از اهداف خود و نقشه های شومی که در سر می پرورانند برسند.
حجت الاسلام ظریف صیادی بیان داشت : اما باید این نوع فضا ها را از نگاه مثبت دید و با تشکیل گروه های مذهبی،انقلابی و بسیج وارانه فرهنگی که پدران ما آن را در سه دهه قبل جایگزین حکومت ظالمانه کردند گسترش دهیم.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند اظهار داشت : جوان ایرانی با کمی زیرکی میتواند در شبکه های اجتماعی با تبلیغ دین و فرهنگ ناب اسلامی بر ضد دشمنان انقلاب استفاده نمایند و حتی دیگر کشورها را نیز با این فرهنگ که الگو گرفته از اسلام ناب محمدی است آشنا گردانند.
وی افزود : امروزه توجه بسیاری از کشورها به جمهوری اسلامی ایران جلب است ، این نظام مقدس بیانگر فرهنگ اسلامی و ناب محمدی می باشد و لذا باید توجه داشت که فرهنگ جامع خود را در شبکه های اجتماعی به بیگانگان نفروشیم و ضمن گسترش آن در جوامع در حفظ آن کوشا باشیم تا در نسل های بعدی نیز جوانانی انقلابی پرورش دهیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 1190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *