شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ۲۰:۳۹
۰
فرماندار سرباز:

کشفیات موادمخدر و مشروبات الکی در شهرستان مرزی سرباز ۸۰درصد افزایش یافت

فرماندار سرباز گفت: کشفیات موادمخدر و مشروبات الکی در شهرستان مرزی سرباز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته ۸۰درصد افزایش یافته است.
کشفیات موادمخدر و مشروبات الکی در شهرستان مرزی سرباز ۸۰درصد افزایش یافت
کشفیات موادمخدر و مشروبات الکی در شهرستان مرزی سرباز ۸۰درصد افزایش یافت
به گزارش پهره؛ حمیدالدین یوسفی عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مرزی سرباز اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر و مشروبات الکی در شهرستان سرباز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.
فرماندار سرباز گفت: ورود مشروبات الکلی به داخل کشور برنامه و اقدامی سازمان‌یافته از سوی دشمنان نظام است چرا که مشروبات الکلی نسبت به مواد مخدر با سهولت بیشتری در اختیار مردم قرار می‌گیرد و تبعات بیشتری نیز در زمینه آسیب‌های اجتماعی دارد و مهم‌‌ترین هدف دشمن از این مهم به ابتذال کشیدن جوانان و سوق دادن آنها به‌سمت آسیب‌های مختلف اجتماعی است.
وی افزود: افزایش 80درصدی کشف مشروبات الکلی در سه‌ماهه امسال در شهرستان سرباز نسبت به مدت زمان مشابه نشان از ورود بیش از پیش دشمنان برای ضربه زدن از این حوزه به جوانان سربازی است و در این راستا تمام دستگاه‌های متولی این حوزه باید با تعامل و همبستگی بیشتر و ارائه راهکارهای علمی در این مورد ورود پیدا کنند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
یوسفی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان امروز به آموزه‌های دینی برای رشد و ترقی نیازمند هستند و در صورتی که این فضا به‌طور کامل مهیا شود می‌توان گفت که بهترین سرمایه‌گذاری انجام شده است.
وی برجسته کردن این مضرات و آشنا کردن جامعه با آنها را مهم دانست و افزود: امروز بحث مبارزه با این مواد به یک اولویت تبدیل شده ‌و در این راستا باید همه با زیان‌هایی که در مصرف مواد مخدر وجود دارد آشنایی داشته باشند و اطلاع‌رسانی به جامعه و خانواده‌ها یکی از محورهای اساسی مبارزه با پدیده شوم اعتیاد است و برای تحقق این امر مهم باید از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستاها استفاده کرد.
انتهای پیام/
منبع تسنیم
کد مطلب: 1427
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *