يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۳۰
۰
همسر سید ناصر حسینی؛

خانه خدا، میعادگاه عشق و آرامش پزشک شهید منا

همسر سید ناصر حسینی شهید منا گفت: وی داوطلبانه این راه را انتخاب کرد تا به عنوان پزشک همراه، با گروه های زیارتی عازم حج تمتع شود زیرا عاشق مکه مکرمه و خانه خدا بود و همیشه از مکه به عنوان خانه عشق و آرامش یاد می کرد که در نهایت مهمان همیشگی خانه خدا شد.
خانه خدا، میعادگاه عشق و آرامش پزشک شهید منا
خانه خدا، میعادگاه عشق و آرامش پزشک شهید منا
به گزارش پهره؛ لیلا نورالدینی همسر سید ناصر حسینی شهید منا با بیان اینکه همسرم به عنوان پزشک همراه کاروان حج به مکه مکرمه رفته بود گفت: او 10 سال پیش به سفر حج تمتع رفته بود و پس از آن در مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام و به عنوان پزشک همراه، هر 2 سال یک بار به همراه گروه های زیارتی راهی حج می شد.
 
این همسر شهید منا در خصوص نحوه اطلاع ازخبر فاجعه منا و شهادت همسرش تصریح کرد: او در تاریخ 22 شهریور ماه 1394 و پس از حادثه جرثقیل عازم سفر حج شد، آخرین مکالمه من با او در شب عرفات بود، از فردای شب عرفات هر چه با او تماس گرفتم در دسترس نبود.
 
وی ادامه داد: دلشوره عجیبی داشتم و مطمئن بودم که برا او اتفاق ناگواری افتاده است. با مرکز پزشکی تماس گرفتم اما اطلاعی از این موضوع نداشتند، هر چه من تحقیق می کردم نام او جزو مفقودین و مجروحین نبود. در نهایت با پیگیری های زیاد در شب عید غدیر از طریق یکی از آشنایان که در مکه حضور داشت، همسرم در بیمارستان شناسایی و متوجه شدیم که او به شهادت رسیده است. حدود 14 روز پس از شناسایی در شب اول ماه محرم الحرام پیکر او به دست ما رسید.
 
وی در خصوص دلیل دشمنی آل سعود با حجاج ایرانی و مسلمانان تصریح کرد: هر یک نفر مسلمان شیعه برای آنها یک زنگ خطر محسوب می شود زیرا پشتیبان ما خداوند است و الماس های گرانبهایی همچون، اهل بیت (ع) ، امام زمان (عجل) و مقام معظم رهبری را داریم که با دعا و وجود آنها آل سعود و وهابیت ریشه کن خواهند شد.
 
لاذم به ذکر است سید ناصر حسینی شهید منا متولد 3 تیر ماه 1345، دارای شغل شریف پزشکی و دارای 3 فرزند بود، که سال گذشته در سفر خود به حج تمتع به عنوان پزشک همراه، در تاریخ 2 مهر ماه 1394 در فاجعه منا به شهادت رسید.
منبع تا شهدا
انتهای پیام/
کد مطلب: 2472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *