سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴
۰
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر؛

تا پایان مهر آخرین مدارس کپری ایرانشهر جمع آوری می شود

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر از جمع آوری آخرین مدارس کپری ایرانشهر خبر داد.
تا پایان مهر آخرین مدارس کپری شهرستان ایرانشهر جمع آوری می شود
تا پایان مهر آخرین مدارس کپری شهرستان ایرانشهر جمع آوری می شود
عبد الغفور حسینی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: از ابتدای امسال تعداد هفت مدرسه کپری در سطح شهv ایرانشهر فعال بودند که تا به الان تعداد پنج مدرسه با ظرفیت 10 الی 15 دانش آموز استاندارد سازی شده اند.
وی با اشاره به این نکته که با توجه به صعب العبور بودن روستاهای دورافتاده امکان فرستادن وسایل ساخت و ساز برای احداث ساختمان مدارس وجود ندارد گفت: تا پایان مهر دو روستایی که آخرین مدارس کپری در آنها وجود دارد به کانکس مجهز خواند شد و با این حساب تعداد مدارس کانکسی ایرانشهر تنها چهار مدرسه می شود.
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر تصریح کرد: در سطح شهرستان ایرانشهر تعداد 247 مدرسه فعال است که حد اقل 80 مدرسه با توجه به فرسودگی نیاز به بازسازی دارند.
حسینی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس تعداد 54 کلاس درس از اعتبارات اداره کل نوسازی و پنج پروژه از سوی حمایت های خیرین در شهر و روستای ایرانشهر در حال ساخت می باشد که تا اول مهر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر ضمن اذعان به وجود  برخی کمبودها گفت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم و نمی گذاریم دانش آموزی در اول مهر از نعمت کلاس و مدرسه محروم بماند.
وی همچنین از توزیع 400 دستگاه میز و نیمکت در دو مدرسه دولتی ایرانشهر گفت و بیان داشت: این تجهیزات به مبلغ 50 میلیون تومان از سوی خیرین تأمین شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2596
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *