يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴
۰

لزوم مــرزبندی با دشمن

متأسفانه دولت اعتدال و در رأس آن حاج حسن روحانی در بحث و مذاکره و ارتباط با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی، مرزبندی با دشمن رات رعایت نکرده و نظام اسلامی را با چالش روبرو نموده است و علت آن هم، تفکرات لیبرالیستی حاکم بر قوه مجریه است
لزوم مــرزبندی با دشمن
لزوم مــرزبندی با دشمن
به گزارش پهره، وبلاگ "وزنه سیاسی" نوشت:
 
به نام خدا و برای خدا
متأسفانه دولت اعتدال و در رأس آن حاج حسن روحانی در بحث و مذاکره و ارتباط با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی، مرزبندی با دشمن را رعایت نکرده و نظام اسلامی را با چالش روبرو نموده است و علت آن هم، تفکرات لیبرالیستی حاکم بر قوه مجریه است، زیرا وقتی جناب روحانی کربلا را محل مذاکره بداند و به شیطان بزرگ خوشبین باشد، دیگر به دشمن شناسی زیارت عاشورا توجهی نکرده و حتی متون الهی را در تقابل با اهداف نفسانی خود می داند.
حضرت حق در آیه 4 سوره مبارکه الممتحنة می فرماید:« قَد کانَت لَکُم أُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی إِبراهیمَ وَالَّذینَ مَعَهُ إِذ قالوا لِقَومِهِم إِنّا بُرَآءُ مِنکُم وَمِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللَّهِ کَفَرنا بِکُم وَبَدا بَینَنا وَبَینَکُمُ العَداوَةُ وَالبَغضاءُ أَبَدًا حَتّى? تُؤمِنوا بِاللَّهِ ...»
ترجمه: برای شما سرمشق خوبی در زندگی ابراهیم و کسانی که با او بودند وجود داشت، در آن هنگامی که به قوم (مشرک) خود گفتند؛ ما از شما و آنچه غیر از خدا می‌پرستید بیزاریم؛ ما نسبت به شما کافریم؛ و میان ما و شما عداوت و دشمنی همیشگی آشکار شده است؛ تا آن زمان که به خدای یگانه ایمان بیاورید!
در زیارت عاشورا پس از معرفی چهار دسته از دشمنان اصلی اهل بیت سلام الله علیها (1- فَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ وَالْجَوْرِ عَلَیْکُمْ اَهْلَ الْبَیْتِ 2- وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ وَاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتى رَتَّبَکُمُ اللَّهُ فیها 3- وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْکُمْ 4- وَلَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُمْ…» به این فراز می رسیم و از خداوند خواسته های سه گانه ای را که یکی از آنها رزق برائت از دشمنان اهل بیت است طلب کرده و می گوئیم: 1- فاسئل الله الذی اکرمنی بمعرفتکم و معرفة اولیائکم. از خدای تبارک و تعالی مسئلت مینمایم که مرا بمعرفت و شناسایی شما و دوستان شما گرامی سازد. 2- و رزقنی البرائة من اعدائکم. بیزاری از دشمنان شما را روزی من فرماید. 3- ان یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخره. مرا در دنیا و آخرت همنشین شما قرار دهد.
با توجه به معارف بلند اسلامی، پس چرا رئیس جمهور ایران که لباس مقدس روحانیت بر تن کرده، به آیات الهی و کلام معصومین مبنی بر لزوم مربندی با دشمنان انقلاب باور ندارد و از تفکرات لیبرالیستی غرب پیروی می کند؟!
در پایان به لزوم مرزبندی با دشمن که در بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان در 15/12/92 مطرح شده می پردازم که معظم له فرمودند: «وظیفه‌ای که همیشه باید مورد نظرمان باشد بخصوص امروز، وظیفه‌ی مرزبندی صحیح و صریح با جبهه‌ی دشمن است؛ مرزبندی.
آیه‌ی شریفه می فرماید: قَد کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبراهیمَ وَ الَّذینَ مَعَهُ اِذ قالوا لِقَومِهِم اِنّا بُرَءآؤُا مِنکُم وَ مِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ الله کَفَرنا بِکُم وَ بَدا بَینَنا وَ بَینَکُمُ العَداوَةُ وَالبَغضآءُ [ابداً] حَتّی‌ تُؤمِنوا بِاللهِ وَحدَه. قرآن فقط تاریخ نگفته، تصریح میکند که این اسوه‌ی حسنه‌ای است برای شما - قَد کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبراهیم - یعنی باید این‌جوری باشید، مرزبندی باید بکنید.
مرزبندی به معنای این نیست که ما رابطه‌مان را قطع بکنیم؛ توجه بکنید، مغالطه نکنند که شما میگویید ما با همه‌ی دنیا دشمنیم؛ نه، مرزبندی کنید، مرزها مخلوط [نشود]. مثل مرز جغرافیایی؛ در مرز جغرافیایی شما بین کشور خودتان و کشورهای اطرافتان مرز معین میکنید؛ معنای این مرز این نیست که شما نمیروید آنجا، آنها نمی‌آیند اینجا؛ معنای این مرز این است که هر رفت‌وآمدی منضبط خواهد بود. معلوم باشد
کِی میرویم، چه کسی میرود، چه‌جور میرود؛ چه کسی می‌آید، کِی می‌آید، چه‌جور می‌آید، چرا می‌آید؛ مرزبندی در مرزهای جغرافیایی این‌جور است؛ در مرزهای عقیدتی هم همین‌جور است ... بنابراین معنای مرزبندی این است که مشخص باشد ما چه کسی هستیم، شما چه کسی هستید. من گمان میکنم سوره‌ی مبارکه‌ی "قل یا ایها الکافرون" همین مرزبندی را بیان میکند: لا اَعبُدُ ماتَعبُدون، و لا اَنتُم عابِدُونَ مااَعبُد؛ (2) یعنی مرز مشخص باشد، مرز مخلوط نشود. کسانی که سعی میکنند این مرز را کمرنگ کنند یا محو کنند یا از بین ببرند، اینها خدمت نمیکنند ... این کسانی که سعی میکنند اهمیت استقلال یک ملت را - به‌عنوان جهانی شدن و حل شدن و منطبق شدن با جامعه‌ی جهانی - از بین ببرند و کمرنگ کنند، مقاله مینویسند، حرف میزنند، اینها هیچ خدمتی نمیکنند به این کشور.»
والسلام
منبع/حرف تو
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 2738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *