شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۱۱
۰

معجزه باور نکردنی برای مرد نابینای فریمانی +عکس

خبر شفا یافتن مردنابینای فریمانی موجب حیرت اهالی این شهرستان و حضور گسترده آن ها در خانه این فرد شد.
معجزه باور نکردنی برای مرد نابینای فریمانی +عکس
معجزه باور نکردنی برای مرد نابینای فریمانی +عکس
به گزارش پایگاه خبری پهره؛  با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، در شهرستان فریمان خبر شفایافتن یکی از غلامان قمر بنی هاشم (س)که 50 سال لیاقت نوکری شهدا کربلا را دارد موجب شد تا اهالی فریمان از نزدیک شاهد نتیجه توسل به اهل بیت باشند.
این پیرغلام اهل بیت از مرداد سال گذشته به علت انجام عمل پولیپ بینی بینایی خود را از دست داد و علی رغم تمام اقداماتی که برای بازگشت بینایی خود انجام داده بود به نتیجه ای نرسیده بود. سرانجام با پیگیری های وزیر بهداشت و مسئولان شهرستان فریمان قرار شد تا آقای الهی برای انجام عمل جراحی برای بازگشت بیناییش در ماه آتی به آلمان سفر کند.
در همین حین وی شب سه شنبه این هفته در مراسم عزاداری سیدالشهدا و قمر بنی هاشم در فریمان شرکت کرد و در همان مراسم با توسل به علمدار کربلا، شفای چشمانش را خواستار شد.
الهی در توصیف آن شب آسمانی به خبرنگار رکنا گفت: نزدیک نماز صبح بود ، ناگهان احساس کردم  آقایی کنار من نشست، و دو بار با دست راستش به پای راست من زد و با لحنی دلنشین و طنین انداز به من گفت: برخیز، دیده ات به تو بازگشته است.
این پیر غلام اهل بیت در ادامه گفت: زمانی که به خود آمدم سریعا از جا بلند شدم و به سمت کلید چراغ اتاق رفتم، زمانی که توانستم روشنایی چراغ اتاق را ببینم از خوش حالی فریاد زدم و همسرم را از این مسئله با خبر کردم./رکنا
انتهای پیام/
کد مطلب: 3141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *