جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۲
۰

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: حلب در سایه وحدت به پیروزی رسید/ امام جمعه اهل سنت بزمان: پیروزی های بعدی جبهه اسلام در راه است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: اصلی ترین عامل پیروزی مسلمانان در حلب اتحاد و انسجام مسلمین بود.
امام جمعه اهل سنت بزمان: پیروزی های بعدی جبهه اسلام در راه است/
امام جمعه اهل سنت بزمان: پیروزی های بعدی جبهه اسلام در راه است/
 به گزارش پایگاه خبری پهره، مولوی عبد الصمد کریمزایی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: انسجام مسلمانان در برابر متجاوزین موجب آزادی حلب شد.
وی گفت: تفرقه و گسست در بین امت ها عامل نفوذ بدخواهان در کشورهای مسلمان شده است که این اوضاع در سایر کشورهای اسلامی اسفناک است.
مولوی اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: یهود و نصارا به استناد آیات قرآن با یکدیگر اختلاف اساسی دارند اما برای دست یابی به اهداف مشترک مثل تجاوز به حقوق مسلمین با یکدیگر متحد هستند که می طلبد جوامع اسلامی نیز با توجه به اهمیت این موضوع دست از تفرقه بردارند و متحد شوند.
 امام جمعه اهل سنت بزمان نیز در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک هفته وحدت و پیروزی حلب سوریه در این ایام مبارک تصریح کرد: آزادی حلب یکی از زیباترین جلوه های پیروزی در سایه وحت مسلمانان به ویژه ایران و سوریه برای مقابله بر تکفیر می باشد.
محمدعلی جهانگیری افزود: کشورهای جیره خواری مثل عربستان و اربابانشان از جمله آمریکا و اسرائیل ضربه محکمی از مقاومت خوردند که باید گفت؛ تازه این پیروزی در اول راه است و پیروزی های بعدی نیز در راه می باشد.
مولوی اهل سنت بزمان حضور مقتدرانه ایران اسلامی برای آزاد سازی اصلی ترین پایگاه داعش در سوریه را ستودنی خواند و بیان داشت: یکی از مخالفان اصلی آزادی حلب سوریه از دست خونخواران تکفیری داعش؛ آل سعود بود که با این پیروزی به جرأت می توان گفت رسوا شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *