پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۵۲
۰
معاون سیاسی اجتماعی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

رهبری و حضور در صحنه مردم دوعامل خاموشی فتنه 88/ ادعای تقلب بی مبنا بود

معاون سیاسی اجتماعی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دیدبانی تیزبین رهبر انقلاب با حضور ولایتمدارانه امت بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماهیت فتنه گران را رسوا کرد.
رهبری و حضور در صحنه مردم دوعامل خاموشی فتنه 88/ ادعای تقلب بی مبنا بود
رهبری و حضور در صحنه مردم دوعامل خاموشی فتنه 88/ ادعای تقلب بی مبنا بود
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه ولایت ایرانشهر با موضوع «نقش ولایت فقیه در بحران ها و جنگ نرم» اظهار کرد: نقش رهبری کلید اصلی خاموشی فتنه سال 88 بود که این امر با همراهی ملت بصیر ایران به درستی صورت گرفت.
 وی گفت: فتنه انگیزی ماهیت اصلی دشمنان در برابر کشور اسلامی ایران بود که ابتدا در جنگ سرد هشت ساله دفاع مقدس و بعد از آن در جنگ های نرم و فتنه سبز به وضوح قابل تشخیص می باشد.
 

معاون سیاسی اجتماعی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع اساتید دانشگاه ولایت ایرانشهر ادامه داد: در برهه ای از زمان هستیم که بصیرت و تشخیص حق از باطل بسیار کارآمد و ضروری است چراکه دشمنان با تکیه بر نفاق شعارهای داغ انقلابی می دهند و در پشت پرده نیت شوم خود را عملی می سازند.
حجت الاسلام علیزاده افزود: ادعای بی مبنای تقلب در حماسه حضور 40 میلیونی مردم در پای صندوق های رآی سال 88 ترفند فتنه گران برای تلخ کردن کام مردم از پیروزی در انتخابات بود که با این حرکت جاهلانه جسارات دشمنان غربی در امور داخلی کشور را به دنبال داشت.
 

وی ادامه داد: رهبری به عنوان دیدبان تیزبین با ایراد هدایتگری و استغاثه به حضرت مهدی (عج) بعد از بی حرمتی هایی که فتنه گران به ارزش های انقلاب داشتند بسیاری از گمراهان و نادمان را متوجه ماهیت اصلی این حرکت ضدانقلابی کردند و این شد که جمع قابل توجهی راه خود را از مسیر تاریک فتنه گران جدا ساختند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *