دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ۲۱:۳۴
۰

22 خانواده زلزله زده ایرانشهر در چادر اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: 22 خانواده از مجموع 310 خانوار آسیب دیده زلزله اخیر در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر در چادرهای این جمعیت اسکان داده شدند.
22 خانواده زلزله زده ایرانشهر در چادر اسکان داده شدند
به گزارش پهره ؛ رسول راشکی اظهار داشت: همزمان با وقوع چندین زلزله و پس لرزه در 16 شهریور در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر علاوه بر بالگرد جمعیت هلال احمر 25 نفر از ارزیاب های این نهاد در قالب پنج تیم به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این مدت 310 بسته غذایی میان مردم زلزله زده این منطقه توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با توجه به تداوم پس لرزه ها در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر نجاتگران هلال احمر در آماده باش کامل هستند.
به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بر اساس برآوردهای انجام شده 300 واحد مسکونی روستایی محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر در زلزله اخیر دچار آسیب دیدگی 30 درصدی شدند.
عبدالرحمان شهنوازی اظهار داشت: از روز جمعه 16 شهریور تاکنون افزون بر20 زلزله و پس لرزه در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر رخ داد که بیشترین آن 5.6 ریشتر گزارش شد.
وی افزود: این حادثه طبیعی علاوه بر تلفات جانی که منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن 2 نفر از شهروندان منطقه شده بود خسارات مالی نیز به منازل خشتی و گلی مردم وارد کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان ادامه داد: این منازل آسیب دیده در 14 آبادی محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر گزارش شده است.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *