سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۳۵
۰

نتایج جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان اعلام شد/نمایش "زندمان" از ایرانشهر جوایز را درو کرد

هیئت داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان نتایج آراء خود در جشنواره را اعلام کرد.
نتایج جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان اعلام شد/نمایش "زندمان" از ایرانشهر جوایز را درو کرد
دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان در گفتگو با خبرنگار پهره اظهار کرد: کیفیت نمایش ها امسال پیشرفت چشمگیری داشت و همچنین جشنواره بیست و هشتم با کمک و تلاش همه جانبه مردم و مسئولین استان و شهرستان ایرانشهر و استقبال خوب مردم به نحو احسن برگزار شد.
رضا خداداد بیگی ادامه داد : هیئت داوران جایزه خود در بخش پوستر و بروشور را به طراح بروشور نمایش "جایی برای هیچکس" آقای وحید فرهادی به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال اهدا کرد.
رضا خداداد بیگی افزود: در بخش طراحی لباس نیز هیئت داوران جایزه خود شامل لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال را به طراح لباس نمایش "شاران" به سرکار خانم نجیمه ریگی اهدا کرد. همچنین در بخش موسیقی جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال به گروه موسیقی نمایش "مه گر" اهدا شد.
خداداد بیگی بیان کرد: هیئت داوران جایزه خود در بخش طراح صحنه را با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را به طراح صحنه نمایش "زندمان" جناب آقای حبیب شهلی بر اختصاص داد. هیئت داوران در این بخش جایزه خود شامل لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال به طراح صحنه نمایش "و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد" جناب آقای پرویز باقری اهدا کرد.
گفتنی است ؛ هیئت داوران جایزه خود در بخش طراحی نور شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به طراح نور نمایش "زندمان" جناب آقای خسرو ریگی اهدا کرد.
تقدیر:
هیئت داوران در بخش تقدیر نیز با اهدای جایزه نقدی و لوح تقدیر از بازیگران زن تقدیر به عمل می آورد که شهرزاد کمیلی خواه برای بازی در نمایش جایی برای هیچکس - معصومه شیخ ویسی برای بازی در نمایش جایی برای هیچکس و خانم نرگس محمودی برای بازی در نمایش مه گر
برگزیدگان:
هیئت داوران جایزه خود را در این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به بازیگر نمایش کیانسی و برسومه خانم طیبه خلیقی و بازیگر نمایش زندمان سرکار خانم مونا عطایی اهدا می نماید.
بازیگر سوم:
هیئت داوران جایزه خود در این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به طور مشترک به سرکار خانم صفورا طاهری برای نمایش جایی برای هیچکس و سرکار خانم ساغر کیخا برای بازی در نمایش بی‌دلان اهدا میکند.
بازیگر اول:
هیئت داوران جایزه خود در این بخش شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی و تندیس به سرکار خانم زینب سلمان برای بازی در نمایش جایی برای هیچکس اهدا می کند.
بازیگری مرد:
در بخش بازیگری مرد هم داوران ابتدا از محمد علی گرگیج بازیگر بازیگر نمایش شاران به دلیل حضور مؤثر در نمایش تقدیر کرد و اما جایزه سوم بازیگری مرد این جشنواره به طور مشترک به رضا زهکن برای بازی در نمایش کیانسی و روح الله کیخا شهری برای بازی در نمایش برسومه تعلق گرفت. مهدی تقی زاده برای بازی در نمایش جایی برای هیچ کس و نصیر برهان زهی برای بازی در نمایش زندمان هم به طور مشترک مقام بازیگری دوم مرد جشنواره را دریافت کردند که در این بخش برای بازیگری اول مرد کسی شایسته دریافت این مقام نبود.
نویسندگی:
در این بخش هم داوران جایزه سوم را به مهرنگار ریگی برای نویسندگی نمایش شاران و جمال ناصر بلیده برای نویسندگی نمایش زندمان اختصاص داد. جایزه دوم هم به اکبر صادقی برای نویسندگی نمایشنامه و خداوند درون یک مرد دو قلب را قرار داد تعلق گرفت اما بنابر نظر هیئت داوران جشنواره آتوسا ریگی برای نویسندگی نمایش جایی برای هیچ کس شایسته دریافت مقام اول نویسندگی معرفی شد.
کارگردانی:
در بخش کارگردانی هم داوران ابتدا از مهرنگار ریگی برای کارگردانی نمایس شاران تقدیر کردند اما جایزه سوم این بخش به مرتضی مودی برای کارگردانی نمایش و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد تعلق گرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422588
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *