دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۵۰
۰

آغاز عملیات اصلاح میدان شورا ایرانشهر/ نماد شهر ملی سوزن دوزی در این میدان جانمایی می شود

شهردار ایرانشهر گفت: با اصلاح میدان شورا ایرانشهر و جانمایی المان شهر ملی سوزن دوزی، جلوه زیبایی به ورودی این شهرستان داده خواهد شد.
آغاز عملیات اصلاح میدان شورا ایرانشهر/ نماد شهر ملی سوزن دوزی در این میدان جانمایی می شود
شهردار ایرانشهر به خبرنگار پهره گفت: باتوجه به عدم مطالعه در طراحی میدان شورا در گذشته مشکلات عدیده ای در تردد وسائط نقلیه وجود داشت که بر همین اساس اصلاح این میدان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

نور احمد درخوش افزود: با اصلاح این میدان و بنابر مطالعه طرح توسط مشاور توزیع عادلانه تردد با وجود چهارلاین بودن ورودی های میدان،تردد در این مکان روان سازی خواهد شد.

وی با اشاره به این که قرار است المان شهر سوزن دوزی در این میدان قرار گیرد نیز گفت: با توجه به کمبود وقت در بازسازی این میدان، المان را مرکزیت قرار دادیم و با شعاع 25 متری یک میدان کوچک را در نظر گرفتیم.

درخوش با اشاره به هزینه های بازسازی این میدان اظهار کرد: بیشتر پروژه های احداث شده توسط شهرداری از محل عوارض پرداختی شهروندان تامین می گردد اما هزینه های اجرایی این پروژه هنوز مشخص نیست و هفته آینده مشخص خواهد شد.

شهردار ایرانشهر با اشاره به اینکه درخت های میدان به محل دیگری انتقال داده شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه درخت های میدان از بین نرود شهرداری اقدام به جابجایی آنها به پارک استقبال به سمت اسد آباد کرد و این درختان دوباره در آن مکان کاشته شدند.

درخوش در پایان افزود: ضمن عذرخواهی تاخیر بوجود آمده در تردد تا پایان عملیات اصلاح میدان، شهروندان و مسافران عزیز با توجه به علائم رانندگی احتیاط کنند تا مشکل و حادثه ناگواری بوجود نیاید.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423007
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *