سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲
۰

اختصاص اعتبار 300 میلیونی به هرمدرسه استثنایی ایرانشهر/ تقویت مهارت آموزی اولین رویکرد آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با اختصاص 300 میلیون ریال به هر کدام از مدارس استثنایی شهرستان ایرانشهر زمینه کارآفرینی دانش آموزان استثنایی پس از تحصیل را فراهم خواهیم کرد.
اختصاص اعتبار 300 میلیونی به هرمدرسه استثنایی ایرانشهر/ تقویت مهارت آموزی اولین رویکرد آموزش و پرورش
به گزارش پهره؛ علیرضا نخعی در جلسه شورای آموزش و پرورش قطب ایرانشهر که با حضور رئیس سازمان استثنایی کشور برگزار شد از شورای آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان کارآمدترین شورای استان نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هر منطقه و شهرستان باید یک مدرسه استثنایی با نیازهای ویژه داشته باشد که در شهرستان ایرانشهر نیز مدرسه 4 کلاسه استثنایی رضوان ویژه ناشنوایان به همین منظور ساخته شده است.

وی با اشاره به همکاری مسئولان شهرستان در امر آموزش تصریح کرد: مدیران شهرستانها و مناطق با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی نسبت به راه اندازی مدارس استثنایی مورد نیاز برای سال تحصیلی آینده اقدام نمایند.

نخعی با اشاره به اختصاص 300 میلیون ریال به مدارس استثنایی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: با اختصاص این مبلغ به هر کدام از مدارس استثنایی شهرستان زمینه کارآفرینی و ایجاد مهارت کسب و کار در بین دانش آموزان استثنایی پس از تحصیل را فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به رویکرد اصلی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش این سازمان تقویت مهارت آموزی در مدارس و ایجاد انگیزه کسب و کار بین دانش آموزان است.

نخعی درپایان با اشاره به تلاش های مسئولان شهرستان در محقق شدن خواسته های اداره کل آموزش و پرورش استان، خاطر نشان کرد: مشارکت همه اعضاء از فرماندار تا دانش آموزان بی نظیر بوده و از همت و همراهی همه آنها تشکر و قدردانی می کنم.
 
 انتهای پیام/
 
کد مطلب: 423008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *