سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸
۰
رئیس اداره اوقاف شهرستان ایرانشهر عنوان کرد؛

اعزام 20 مبلغ دینی به مناطق روستایی شهرستان/ برپایی نمایشگاه دهه فجر در ایرانشهر

رئیس اداره اوقاف شهرستان ایرانشهر گفت: به‌مناسبت دهه فجر و تقارن آن با دهه فاطمیه، گفتمان‌های انقلابی با شعار «‌فجر فاطمی» در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.
اعزام 20 مبلغ دینی به مناطق روستایی شهرستان/ برپایی نمایشگاه دهه فجر در ایرانشهر
جواد ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و تقارن با دهه فاطمیه ، اداره کل اوقاف استان گفتمان های انقلابی با شعار فجر فاطمی را در مساجد و بقاع متبرکه استان برگزار می کند که در همین راستا در شهرستان ایرانشهر نیز این برنامه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که ویژه برنامه های دهه فجر از 11 بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد، افزود : در ایام دهه فجر و شهادت حضرت زهرا‌(س) تعداد 20 مبلغ دینی به منظور اجرای امور تبلیغی و برگزاری کرسی های بصیرت افزایی انقلاب اسلامی از قم به مناطق روستایی شهرستان ایرانشهر اعزام خواهند شد.
 
 وی بیان کرد: آذین‌بندی مساجد و بقاع متبرکه، اعزام مبلغ، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه و گفتمان‌های دینی در مساجد و بقاع از جمله برنامه‌های این ایام است.
 
ملاشاهی ادامه داد: همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان در حوزه‌ ی علمیه ایرانشهر در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) و شام غریبان با حضور مبلغان در بقاع و مساجد از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه دوم فاطمیه است.
 
وی در پایان تصریح کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاهی در بقعه سید مهدی و تعدادی دیگر از مساجد سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 423009