پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹
۰
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دستگاه های اجرائی قرار گیرد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: تکریم ارباب رجوع سر لوحه کار دستگاه های اجرائی شهرستان ایرانشهر قرار گیرد.
تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دستگاه های اجرائی قرار گیرد.
به گزارش پهره، معاونت استاندار و فرماندار ویژه به همراه سرپرست معاونت امور عمرانی و سرپرست بخشدارمرکزی در راستای رسیدگی به امور و مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاه های دولتی از ادارات صنعت ومعدن، بنیاد مسکن روستایی و کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان ایرانشهر به صورت سر زده بازدید کرد.
ابوذر کوثری ضمن بازديد و ديدار با کارکنان ادارات از نزديک به بررسي مسائل و مشکلات مراجعين و نحوه پاسخگويي مسئولين به مردم پرداخت و افزود: نظم و انضباط اداري، تکريم ارباب رجوع و وجدان کاري سرلوحه دستگاه های اجرائی قرار گیرد.
وی بیان کرد:فلسفه وجود مسئولین خدمت به مردم است پیگیری نیازها، خواسته های به حق و راهنمایی ارباب رجوع باید رسالت کارکنان اجرایی باشد.
کوثری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در سایه همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان اجرایی است که مسائل و مشکلات هر شهرستان حل می شود.
وي در راستاي بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملياتي کردن تکريم حقوق ارباب‌رجوع بازديد از ادارات به‌ طور مستمر را در برنامه کاری خود قرار داد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *