دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۵:۴۷
۰

مشتریان از تلویزیون 8K چه انتظاری دارند؟

انجمن تلویزیون‌های 8K معیارهایی را برای بیان کیفیت این نمایشگرهای پیشرفته ارائه کرده است.
مشتریان از تلویزیون 8K چه انتظاری دارند؟
به گزارش پهره، به نقل ازعصرهامون؛ به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، هرچه به زمان برگزاری نمایشگاهIFA 2019 در شهر برلین نزدیک‌تر می‌شویم شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان با تکاپوی بیشتری برای رساندن بهترین محصولات خود به این نمایشگاه تلاش می‌کنند. جدید‌ترین نسل تلویزیون‌‌های خانگی با کیفیت فوق‌العاده از جمله دستگاه‌هایی است که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری در انتظار نمایش آن‌ها در این نمایشگاه هستند.
تلویزیون‌های8K آخرین و جدیدترین نسل از نمایشگرهای خانگی است و تصاویر را با کیفیتی باورنکردنی نمایش می‌دهد. مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدکننده این نمایشگرها در کنار یکدیگر انجمنی با عنوان انجمن 8K را تشکیل داده‌اند و تلاش‌های مشترکی را برای تولید محصولاتی بی‌نظیر انجام می‌دهند.
کیفیت باورنکردنی تصویر در نمایشگرهای 8K
این انجمن از شرکت‌های سامسونگ، پاناسونیک، اینتل، Hisense و TCL تشکیل شده است. هر کدام از شرکت‌های عنوان شده، سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای را در زمینه تلویزیون‌های 8K انجام داده‌اند. عملکردنور و تصویردر نمایشگرهای8K تفاوت زیادی با تلویزیون‌های کنونی دارد و مطمئنا هر بیننده‌‌ای با تماشای تصاویر این نمایشگر شگفت‌زده خواهد شد.
رزولوشن مورد انتظار در این تلویزیون‌ها ۴۳۲۰*۷۶۸۰ پیکسل است و تصاویر با کیفیت ۲۰، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه در آن‌ها نمایش داده می‌شود. در زمانی که اولین بار فناوری 4K معرفی شد کارشناسان آن را تحولی بزرگ در صنعت تلویزیون نامیدند حالا با پیشرفت صنایع مرتبط با نمایشگر‌های خانگی متخصصان به کیفیت تصویری معادل 8K دست یافته‌اند.
کاربران بسیاری در فضای مجازی پس از انتشار خبر تولید نمایشگرهای 8K گفتند: "نمایش تصویر در این تلویزیون‌ها می‌تواند تماشای برنامه‌های مختلف تلویزیونی را بسیار لذت‌بخش‌تر از گذشته کند و خانواده‌ها را با شادی و هیجان دور یک تلویزیون جمع کند." حال باید منتظر ماند و دید این تلویزیون‌ها پس از رونمایی در IFA 2019 چگونه مورد استقبال علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.
انتهای پیام
 
کد مطلب: 423731