جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۰
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر

ایران کشور ابر قدرتی است /مذاکره با دشمن اندیشه، گزافی بیش نیست

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: مذاکره با دشمن بیهوده است و هیچ یک از مشکلات جامعه حل نمی شود و دشمنان کشور ایران با ابر قدرت بودن این کشور پی بردند.
ایران کشور ابر قدرتی است /مذاکره با دشمن اندیشه، گزافی بیش نیست
به گزارش پهره، حسین پودینه در مصلای فاطمه الزهرا در جمع نمازگزاران و بسیجیان بیان کرد: یکی از خلاقیتها و ابتکارات ماندگار امام راحل(ره) ایجاد بسیج بوده است و هر چه از عمر با برکت انقلاب می گذرد جایگاه و ارزش بسیج بیش تر می شود.
وی افزود: داشتن روحیه مقاومت باعث رشد و شکوفایی و در مراحل بعدی سبب توسعه و پیشرفت در جامعه می شود که این ویژگی را نیروهای بسیج دارا می باشند و همیشه در همه عرصه ها فعال هستند.
وی خاطر نشان کرد: چند دلیل عمده باعث دشمنی بیشتر آمریکا با ایران شده است یکی از عمده ترین دلایل این است که آمریکا می داند که ایران به داشته هایش قانع نیست و هر روز در حال ترقی و پیشرفت است.
وی ادامه داد: دلیل بعدی به راه انداختن گفتمان نرم در دنیا توسط انقلاب اسلامی می باشد که باعث فزونی دشمنی دشمنان شده است.
پودینه اضافه کرد: سخن آمریکائیان اخیرا این بوده که هر چه هزینه برای نابودی کشور ایران کردیم به هدر رفته زیرا این هزینه ها باعث توسعه و افزایش قدرت ایران شده است.
فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: دشمنان به ابر قدرت بودن کشور ایران پی بردند و دشمنی استکبار جهانی همچنان وپا برجاست.
وی اذعان کرد: با مذاکره و صحبت با دشمن مشکلات جامعه اسلامی حل نمی شود و این یک اندیشه گزاف و ایده خام است و با کسانی که هدف ایجاد آشوب و تعرض به اموال مردم و بیت المال را دارند با آنان با مشارکت مردم و بسیجیان ولایت مدار ایرانشهر مبارزه خواهیم کرد.
گفتنی است فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان آمار کارهای انجام گرفته توسط بسیج در تمام عرصه ها را بیان کرد.
انتهای پیام
کد مطلب: 424464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *