چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۳۱
۰
به همت سپاه شهرستان ایرانشهر انجام شد؛

توزیع ۳۰ بسته معیشتی جهت جبران خسارت شیوع کرونا

معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر از توزیع ۳۰ بسته معیشتی برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بین خانوارهای نیازمند و حاشیه نشین شهر خبر داد.
توزیع ۳۰ بسته معیشتی جهت جبران خسارت شیوع کرونا
مسعود نورا در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بازار و شغل های فصلی بسیاری از افراد بی بضاعت و اقشار کم درآمد در شهرستان ایرانشهر برای امرار معاش دچار مشکل شده اند.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: سپاه شهرستان ایرانشهر جهت جبران خسارت ناشی از شیوع بیماری کرونا، ۳۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند، کم درآمد و حاشیه نشین منطقه گندمکان و غریب آباد توزیع کرد.
معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: برشورهای بهداشتی بیماری کرونا، مواد غذایی شامل روغن، تن ماهی، ماکارونی و کنسورجات،  از جمله اقلام معیشتی موجود در این بسته‌ها بودند.
وی عنوان کرد: اقدامات بسیج و سپاه در ایرانشهر برای کمک به ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در هر بخشی که توان و قابلیت وجود داشته باشد با جدیت استمرار دارد.
نورا ضمن توصیه به مردم برای کاهش سفرهای غیر ضروری، کاهش تردد در سطح شهر، خاطر نشان کرد: کمک رسانی به مردم، آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا توسط گروه های جهادی سپاه شهرستان ایرانشهر در حال انجام است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424920