به گزارش
پهره مجتبی میرحسینی معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان به خبرنگار عصرهامون بیان کرد: بر این اساس برنامه های ویژه ای در استانهای مختلف کشور برای معرفی سیستان و بلوچستان اجرا می شود که از جمله می توان به راه اندازی شب های فرهنگی و تبلیغات اشاره کرد.
وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا، معرفی سیستان و بلوچستان در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و توانسته است تا حدودی کمبود اطلاعات درباره استان را بر طرف کند.
میرحسینی افزود: با کمک فعالان فضای مجازی و تولید محتوا توسط همکاران، شرایط برای سفرها و حضور گردشگران در سیستان و بلوچستان بعد از کرونا تا حدودی آماده شده است.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از مقاصد سفر است که معرفی اطلاعات، جاذبه ها و ظرفیت های ناشناخته استان می تواند برای مسافران مفید باشد.
به گفته این مقام مسئول، برگزاری دوره های آموزش مجازی سیستان و بلوچستان در ایام شیوع کووید 19 سبب توان افزایی فعالان و علاقه مندان گردشگری استان و بهره مندی آنان از آخرین اطلاعات این حوزه و صنعت فرا بخشی شده است.
انتهای پیام/