شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۰
۰
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سیستان و بلوچستان؛

واحد خدمات توسعه كسب و كار در سيستان و بلوچستان راه اندازي مي شود

مهرداد جهاندیده گفت: بر اساس تفاهمنامه سه جانبه ميان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، پارك علم و فناوري و دبيرخانه طرح ملي توسعه كسب و كار و اشتغال پايدار (تكاپو) سيستان و بلوچستان، واحد خدمات توسعه كسب و كار در این استان راه اندازي مي شود.
واحد خدمات توسعه كسب و كار در سيستان و بلوچستان راه اندازي مي شود
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، مهرداد جهاندیده، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان در آيين امضاي اين تفاهمنامه بیان کرد: با توجه به اين كه ذائقه اشتغال در بين افراد جوياي كار نسبت به گذشته تغيير كرده، كمك به ايجاد و توسعه كسب و كارهاي فناورانه مطابق با نياز روز جامعه بسيار با اهميت و ضروري است.

وی افزود: بر اين اساس ايجاد مركز واحد خدمات توسعه كسب و كار در استان در راستاي توسعه همكاري هاي مشترك در زمينه ارائه خدمات مشاوره اي، آموزشي، فناوري و پ‍‍‍‍ژوهشي در حوزه كسب و كارها و كمك به تجاري سازي محصولات شركت هاي دانش بنيان و فناور با همكاري اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، پارك علم و فناوري و دبيرخانه طرح ملي توسعه كسب و كار و اشتغال پايدار (تكاپو) در دستور كار قرار گرفت.

جهاندیده، ارتقای سطح دانش و آگاهي ارائه دهندگان كسب و كارهاي خدماتي و توليدي، ارائه مشاوره لازم به كارآفرينان در ايجاد و بهره برداري از بنگاه هاي اقتصادي جديد و موجود، ترويج و تقويت فرهنگ مشاوره و آموزش در توليد و كارآفريني و ايجاد بستر مناسب براي فعاليت كلينيك هاي صنعت را از مهمترين اهداف اين تفاهم نامه اعلام كرد.

محمد نبي، شهيكي تاش، رئيس پارك علم و فناوري سیستان و بلوچستان هم در اين مراسم گفت:  براي راه اندازي و توسعه كسب و كارها نبايد نگاه مبتني بر تزريق منابع مالي داشت، بلكه امروزه توجه به فعاليت هاي پشتيبان نظير پوشش بيمه اي، امور مالياتي و بازار فروش محصولات در اولويت قرار دارند كه با ايجاد واحد خدمات توسعه كسب و كار سيستان و بلوچستان، اين مهم مورد توجه قرار مي گيرد.

وي با تقدير از مدیر کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سیستان و بلوچستان جهت همكاري و حمايت هايي كه در راستای ايجاد مركز رشد ايرانشهر صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد: تا يك ماه آينده اين مركز نيز فعاليت خود را آغاز كند.

انتهاي پيام/
کد مطلب: 426388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *