دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۰۶
۰
در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه؛

17 هزار سبد معیشتی در سیستان وبلوچستان توزیع شد/از ارائه ماسک رایگان به هیئت های مذهبی تا هدیه رهبر انقلاب به مردم استان

علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه گفت: در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بالغ بر 17هزار سبد معیشتی بین نیازمندان و هیئت های مذهبی در سیستان وبلوچستان توزیع شد.
17 هزار سبد معیشتی در سیستان وبلوچستان توزیع شد/از ارائه ماسک رایگان به هیئت های مذهبی تا هدیه رهبر انقلاب به مردم استان
به گزارش پهره علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در تداوم ارائه خدمات در قالب رزمایش کمک مومنانه افزود: سومین مرحله کمک های مومنانه در سیستان وبلوچستان از ابتدای ماه محرم آغار و تا روز عاشورا (دهه اول محرم) ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: این مرحله با کمک ویژه‌ قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، معاونت محرومیت زدایی مجموعه قرارگاه قدس، بسیج سازندگی و سپاه استان که به صورت واحد عمل می‌کنند وهمچنین با هماهنگی که با دفتر امور هیئت‌های مذهبی استان به منظور یکپارچه سازی کار و هماهنگی فی مابین جهت پوشش دادن همه هیئت‌های مذهبی، دوباره کار نشدن در مجموعه هیئت‌ها و کمک و مساعدت به هیئت‌های مذهبی در چند بخش انجام می شود.

جعفری ادامه داد: طبخ و توزیع غذا برای بیرون بردن از مساجد و رساندن در خانه ها، توزیع هدیه مقام معظم رهبری از نذورات و شرعیات در قالب بسته های معیشتی، کمک از خیرین توسط مجموعه محرومیت زدایی قرارگاه قدس برای تهیه اقلامی همچون برنج، روغن و کوچه به هیئت‌های مذهبی از جمله اقدامات در این مرحله از رزمایش می باشد.
 
معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه خاطر نشان کرد:  توزیع بالغ بر 17هزار سبد معیشتی،30 تن برنج و روغن، 50هزار ماسک رایگان در بین هیئت های مذهبی، 10هزارآب معدنی،5هزار بسته کلوچه، هزار لیتر مواد ضدعفونی و... در قالب رزمایش کمک مومنانه از جمله اقداماتی است که در این ایام بین نواحی، وهیاتهای مذهبی وحسینیه ها (بامعرفی ونظارت امور مساجدسازمان تبلیغات،وپایگاههای بسیج وروحانیون مساجد، توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 426503