دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۰۸
۰
امام جمعه خاش عنوان کرد؛

تجلی شعور حسینی در روضه تک نفره رهبر انقلاب/مراسم شب های قدر نمونه ای عالی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی

حجت الاسلام والمسلمین دهقان گفت: رعایت پروتکل هادر ماه رمضان و شب های قدر نمونه ای عالی برای رعایت این دستورالعمل های بهداشتی بود و اکنون نیز برپایی عزاداری امام حسین علیه السلام با کنترل فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و تب سنج در هیئت ها انجام می شود.
تجلی شعور حسینی در روضه تک نفره رهبر انقلاب/مراسم شب های قدر نمونه ای عالی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی
به گزارش پهره،به نقل از زاهدنیوز ،امسال شیوع بیماری کرونا، محدودیت های زیادی را در برپایی محافل و مجالس از جمله محافل مذهبی به وجود آورد به طوری که کلیه مساجد و اماکن متبرکه تا چند ماه تعطیل بودند اما اکنون که این ویروس منحوس میهمان ناخوانده جامعه ماست لازم است تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی بسیاری از فعالیت های اجتماعی و مذهبی از سر گرفته شود.

 برگزاری مراسم شب های قدر در سرار کشور نمونه‌ای موفق از برپایی هیئات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود و مردم فهیم ایران اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شب های قدر، ثابت کردند که برگزاری این آئین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

تجلی شعور حسینی در روضه تک نفره رهبر انقلاب

در همین رابطه حجت الاسلم والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار ما، بیان کرد: عشق به امام حسین و جایگاه ایشان در درگاه الهی جایگاهی والا و بلندمرتبه است و هر چقدر به این دستگاه عشق و ارادت داشته باشیم و راه و مرام امام خسین (ع) را دنبال کنیم باز هم کم است.

وی افزود: همان طور که امام راحل فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است و مجالس حسینی کشور و انقلاب ما را در برابر دیکتاتورها و ظالمان حفظ کرده است.

امام جمعه شهرستان خاش خاطرنشان کرد:آن قدر این عشق و ارادت به امام حسین(ع)و عزاداری ایشان مهم است که امروز می بینیم مقام معظم رهبری تنها مستمع مجلس روضه امام حسین(ع)می شود و این مجالس را زنده نگاه می دارد و این موضوع تجلی شعور حسینی و گویای اهمیت برپایی مجالس حسینی  است.

وی تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم بیشتر اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنندهمین هیئت های دینی و مذهبی هستند رعایت پروتکل هادر ماه رمضان و شب های قدر نمونه ای عالی برای رعایت این دستورالعمل های بهداشتی بود و اکنون نیز برپایی عزاداری امام حسین علیه السلام با کنترل فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و تب سنج در هیئت ها انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان اذعان کرد:سلامت مومنین برای همه بسیار مهم است و عزاداران با رعایت پروتکل های بهداشتی سعی کنند تا از شیوع این بیماری منحوس جلوگیری کنند و بهانه به دست معاندین و بدخواهان و دشمنان اسلام نیفتد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *