يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۷
۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر:

طرح سلامت توسط داوطلبان هلال احمر برای مقابله با کرونا اجرایی شد

محمد رضا کرد از فعالیت کاروان سلامت جمعیت هلال احمر ایرانشهر با همکاری تیپ زرهی ٣٨٨ ارتش در روستای فیروز آباد غربی از توابع بخش کلاتان شهرستان بمپور خبر داد.
طرح سلامت توسط داوطلبان هلال احمر برای مقابله با کرونا اجرایی شد
محمدرضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اشاره به فعالیت کاروان سلامت در روستای فیروز آباد شهرستان بمپور بیان کرد: این تیم در سه بخش سلامتی، آموزش و محرومیت‌زدایی به ارائه خدمات پرداخت که در بخش سلامت، بیش از ۲۵۰ نفر از اهالی این روستا و توابع آن به صورت رایگان ویزیت شدند و داروهای مورد نیاز در اختیار افراد قرار داده شد.

وی در ادامه، افزود: در بخش آموزش نیز در خصوص شیوع و پیشگیری از ابتلا به کرونا، توسط مربیان جمعیت هلال احمر آموزش‌های لازم ارائه شد و در بحث محرومیت‌زدایی، تعداد ٨٠ بسته‌ بهداشتی، ٨٠ بسته لوازم‌التحریر بین خانواده ها و دانش آموزان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر ادامه داد: هزینه بسته های بهداشتی و لوازم التحریر توزیع شده اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون ریال بوده است.

کرد تصریح کرد: در کاروان سلامت جمعیت هلال احمر ایرانشهر ٢ نفر دندان پزشک، ٢ نفر پزشک عمومی، یک نفرکارشناس مامایی، یک نفر روانشناس، یک نفر مشاور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ۲ نفر مربی امداد، ۱۰ نفر داوطلب و ۴ نفر عضو جوان هلال احمر حضور داشتند و به ارائه خدمات درمانی و امدادی پرداختند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427404