سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور/ قاتل خواهرکش پس از 6 ساعت به دام افتاد

سردار احمد طاهری گفت: باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم و قاتل زاهدانی پس از 6 ساعت از ارتکاب جرم به دام افتاد.
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور/ قاتل خواهرکش پس از 6 ساعت به دام افتاد
به گزارش پهره سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های سراوان، مهرستان و هیرمند پس از چند روز کار اطلاعاتی و شبانه روزی موفق به شناسایی و انهدام باند قاچاق مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: در عملیات مقتدرانه پلیس این استان، ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ، یک دستگاه سواری سمند، یک پژو 405، یک دستگاه سواری پراید و یک  زامیاد توقیف و یک تن و ششصد و پنجاه و شش کیلو و ششصد و هشتاد گرم مواد مخدر شامل یک تن و دویست و نود و سه کیلو و سیصد و هشتاد گرم تریاک و 363 کیلو سیصد گرم حشیش کشف شدند.

طاهری اضافه کرد: همچنین با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان عامل قتل زن جوان در خیابان گلستان زاهدان شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم به قتل که برادر مقتول بود به دلیل اختلافات قبلی با شلیک سلاح شکاری، خواهر خود را به قتل رسانده بود که ضمن کشف سلاح بکار رفته در صحنه جرم، متهم پس از تحقیقات به دادسرا معرفی و سپس روانه زندان شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *