يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد؛

سردار سلیمانی، یک انقلابی راستین پیرو ولایت فقیه/شهادت بالاترین پاداش و مزد فی سبیل الله است

محمد جواد سجادی گفت: شهادت بالاترین پاداش و مزد فی سبیل الله است که خداوند به سردار شهید سلیمانی عنایت کرد.
سردار سلیمانی، یک انقلابی راستین پیرو ولایت فقیه/شهادت بالاترین پاداش و مزد فی سبیل الله است
محمد جواد سجادی، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: محبوبیت سردار حاج قاسم سلیمانی در میان همه اقوام، قومیت ها و جناح های سیاسی و در کل منطقه نشات از صداقت، سلامت و خلوص نیت بوده است.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت کار کردند و در زمانی که فرماندهی منطقه جنوب شرق سپاه قدس را بر عهده داشت در مناطق کرمان با همه اقوام و قومیت ها ارتباط دوستانه ای برقرار کرده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در راستای بحث جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی اقدامات ارزنده ای انجام داد و با داعش که آمده بود بماند و امنیت و جان مردم زیادی را به خطر انداخته بود مقابله کرد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی تمام عمر خود را در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام بود و با این اوصاف در میان همه جناح های سیاسی چه گویش های امروزی اصلاح طلب، اصول گرا، چپ راست محبوبیتی همیشگی داشت و تنها مسئله ای که برای او حائز اهمیت بوده پیرو ولایت فقیه بودن بود.

وی عنوان کرد: یکی از رموز موفقیت سردار دلها این بود که پیرو ولی فقیه بود و در دامان مقام معظم رهبری تربیت یافته و پرورش یافته مکتب امام راحل بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نکته ای که قابل توجه بوده این است که بین ایران و عراق دوستی ریشه ای وجود دارد و ربطی به امروز و دیروز ندارد و دشمنان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس خواستند که به نوعی این دو کشور را جدا کنند و از طریق صدام که دست نشانده ی خود مزدوران امروز آمریکا بود آمده بود تا کشور ما را سه روزه فتح کند و این امر محقق نشد و صدام به درک واصل شد‌.

وی تصریح کرد: در راستای بحث ساده زیستی حاج قاسم سلیمانی هرچه بگوییم کم گفتیم و او به مردم خدمت می کرد و می خواست دیده نشود ولی خدا کاری کرد که این شخصیت بزرگوار برای همیشه دیده و محبوب دل جهانیان شود.

وی بیان کرد: بهترین مزدی که خداوند به سردار دلها عنایت کرد شهادت بود که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *