پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۴۷
۰
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر؛

حضرت فاطمه الزهرا (س) برترین زنان عالم است/سردار سلیمانی اسطوره جهاد و معنویت بود

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مکتبی عقلانی، متکی بر معنویت و عدالت ورز است.
حضرت فاطمه الزهرا (س) برترین زنان عالم است/سردار سلیمانی اسطوره جهاد و معنویت بود
‏ مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حضرت زهرا (س) تنها بازمانده رسول خدا (ص) بود که بعد از رحلت پیامبر دوران شیرین زندگی‌اش تمام رسید و در همه طول عمر خود با سختی ها، جنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان که بر صدر اسلام و نبی اکرم (ص) وارد می کنند مواجه بود.
وی افزود: دوستی اهل بیت (ع) مسئله ای است که نیاز به اثبات ندارد و همه فرق اسلامی آن را قبول و برادران اهل سنت هم به آنان ارادت و عشقی خاصی دارند.
رسولی زاده تصریح کرد: افضل بودن حضرت فاطمه(س) بر تمام زنان ثابت شده چون روح و روان او رسول خدا بود.
وی خاطرنشان کرد: حضرت رسول(ص) فاطمه زهرا(س) را پاره تن خود می دانست و آزار او را آزار می پنداشت که این مسئله جایگاه والای آن بانوی بزرگوار را نزد خدا و پیامبر به روشنی مشخص می کند.
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر اذعان کرد: حضرت فاطمه‌ (س) الگو و اسوه‌ي همه مادران بوده و در روایات فراوانی که در منابع معروف اهل سنت آمده بیان شده که او افضل زنان جهان است.
وی عنوان کرد: شهادت سردار شهید سلیمانی یک فرصت الهی برای اسلام، انقلاب و مردم ایران اسلامی بود که باید هر ساله برای ترویج معنویت و فضائل از الگوی حاج قاسم بهره برد و با او می‌توان پیش رفت.
وی اضافه کرد: در مقام جایگاه معنوی سردار سلیمانی همین بس است که مقام معظم رهبری فرمودند ارواح مقدس شهیدان این شهید را در آغوش کشیدند و شهادت در سحرگاه جمعه بعد از نیمه شب، عظمت و جایگاه والای این شهید را می رساند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *