جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۲۲
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر؛

مستکبران از اسم و عکس سردار شهید سلیمانی در فضای مجازی هم واهمه دارند/دشمنان بدانند اثر و ثمره خون حاج قاسم پاک‌شدنی نیست

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آن ها حتی از اسم شهید و واهمه‌ شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ است.
مستکبران از اسم و عکس سردار شهید سلیمانی در فضای مجازی هم واهمه دارند/دشمنان بدانند اثر و ثمره خون حاج قاسم پاک‌شدنی نیست
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: نوزدهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده و در این روز مردم ارادت خود را به ولایت فقیه نشان دادند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در مراسمات سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همه دستگاه ها، مسئولین، آحاد مردم حضور پررنگی داشتند و باید اینگونه مراسم ها که ترویج مکتب سردار دلها را در بر دارد همیشگی باشد و به صورت‌ خودش جوش انجام دهیم و منتطر سالگرد شهادت او نباشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن مراسماتی از اینگونه که ترویج فرهنگ مکتب شهید سلیمانی را در بردارد را ندارند و با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری مستکبران از نبود سردار دلها هم ترس و وحشت دارند که عکس او را که در فضای مجازی منتشر بوده را حذف می کردند.

وی عنوان کرد: امروز فضای مجازی یکی از ارکان مهم سیاسی است که عکس سردار شهید سلیمانی را دشمن نمی خواست در شبکه های اجتماعی باشد و برای تحقق این هدفش بسیاری از حساب ها را مسدود کرد.

این خطیب جمعه اذعان کرد: ضرورت دارد مسئولین دست اندرکار به شبکه ملی اطلاعات بیشتر توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نزول بارش باران در شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان خصوصا در کنارک و دلگان خساراتی به کشاورزان وارد کرد که باید مسئولین به آسیب دیدگان در این زمینه کمک رسانی انجام دهند.

وی عنوان کرد: همچنین از نیروهای سپاه پاسداران و ارتش شهرستان ایرانشهر در راستای برگزاری مراسمات تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429248
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *