يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰
۰
دبیر هئیت ووشو شهرستان ایرانشهر؛

منش شهید سلیمانی برای ورزشکاران الگوسازی شود

احمد داروزهی گفت: سردار سلیمانی، مصداق یک انسان کامل و الگوی خیلی خوبی برای جوانان و ورزشکاران است.
منش شهید سلیمانی برای ورزشکاران الگوسازی شود
احمد داروزهی، دبیر هئیت ووشو شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سردار شهید سلیمانی کسی بوده که همیشه در همه عرصه ها حضور داشته و مرد میدان است.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره غیرت و شجاعت، فرمانده ای محبوب و شخصیتی مقتدر در میان آزادی خواهان جهان بود.

دبیر هئیت ووشو شهرستان ایرانشهر با اشاره به این‌ که‌ شهادت کمترین پاداش سردار سلیمانی بود و در نهایت به آرزوی خود رسید، تصریح کرد: این شخصیت بزرگوار فردی بود که با مردم، بچه ها، فرزندان شهدا، مهربان و صمیمی اما با دشمن سرسخت بود و قدرتمند برخورد می کرد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم های زیادی در حال به وجود آمدن و تربیت شدن هستند و مطمئن باشید این شرایط ایجاد شده باعث انسجام و وحدت مردم می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حوزه هنر و ورزش یکی از راه‌ هایی است که می‌توانیم مکتب شهید سلیمانی که همان مکتب اهل‌بیت (ع)، مکتب عاشورا و مکتب امامین انقلاب را در جامعه جاری و ساری کنیم که جذابیتی خاصی برخوردار است.

وی عنواع کرد: شهید سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است و امروز هیچ الگویی بهتر از او وجود ندارد و ورزشکاران در هر سطحی به ویژه در عرصه بین المللی می‌توانند از این شخصیت بزرگوار الگو بگیرند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429266
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *