دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۱۱
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر مطرح کرد؛

سپاه پاسداران پشتوانه‌ محکم و استوار انقلاب اسلامی است

سردار محمد ناظری گفت: سپاه پاسداران پشتوانه ای محکم و استوار است که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را محافظت می کند.
سپاه پاسداران پشتوانه‌ محکم و استوار انقلاب اسلامی است
به گزارش پهره؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته پاسدار فرماندار ایرانشهر به همراه اعضای شورای اداری و تامین شهرستان با حضور در قرارگاه عملیاتی شهید معمار با فرمانده و پرسنل این قرارگاه دیدار و از زحمات شبانه روزی پاسداران قدردانی کردند و این ایام مبارک و بزرگ را به آن ها تبریک گفتند.

در این دیدار علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر بیان کرد: سپاه پاسداران پشتوانه ای محکم و استوار با نیرو های متعهد و ولایت مدار بوده که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می کند.

سپس سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فرماندار و اعضای شورای تامین این منطقه بیان کرد: هدف سپاه خدمت به مردم است و تلاش می کنیم در کنار دلسوزان شهرستان اعم از مدیران، خیرین، رسانه ها و صنعتگران زمینه رشد و پیشرفت حوزه را فراهم آوریم.

این مقام مسئول هدف اصلی سپاه را حفاظت از انقلاب و حفظ ارزشهای انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی دانست و افزود: ما در عرصه‌های مختلف سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی را وقتی می بینیم که مدیون تلاش های شجاعانه و خستگی‌ناپذیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هستیم و سپاه یک وظیفه ذاتی دارد که همانا پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *