دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۵۵
۰

جهان‌بخش: گروه سختی در جام جهانی خواهیم داشت/ کار را برای انگلیس سخت می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انگلیس نسل فوق‌العاده خوبی دارد، ولی می‌رویم تا آماده شویم و کار را سخت کنیم.
جهان‌بخش: گروه سختی در جام جهانی خواهیم داشت/ کار را برای انگلیس سخت می‌کنیم
 
 
 
به گزارش پهره به نقل از دانا؛ علی‌رضا جهان‌بخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پیرامون قرعه کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد و منتخب بهترین‌های هر قاره صعود کرده‌اند. در واقع هر تیمی که به این تورنمنت می‌آید، می‌تواند حریف فوق‌العاده سختی باشد. ما این تجربه را در دوره قبل داشتیم.
وی در ادامه بیان داشت: واقعیت این است در بین گروه‌هایی که  وجود داشت، می‌شد کمی تفاوت را نسبت به سیدهای اول و دوم که تقسیم شده بودند، مشاهده کرد. گروه‌مان در جام جهانی سخت است. انگلیس در یورو فوق‌العاده خوب کار کرد. انگلیس یک تیم بسیار منسجم است و مربی دارد که مدت‌هاست با آنها کار می‌کند. انگلیس می‌تواند سه تیم خیلی خوب و تاپ در جام جهانی داشته باشد. آمریکا هم یکی از بهترین نسل‌هایش را دارد.
جهان‌بخش در رابطه با رقبا تصریح داشت: ۷۰، ۸۰ درصد بازیکنان آمریکا در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند و تأثیرگذار هم هستند. درباره تیم‌های حاضر در پلی‌آف نیز باید بگویم که اوکراین را خیلی ندیده‌ام. همچنین اسکاتلند و ولز را زمانی که در انگلیس حضور داشتم، دنبال می‌کردم. آن ها خیلی نسل خوبی دارند و رسیدن به این پلی‌آف قدم بزرگی برای‌شان بوده، ولی این که بتوانند به جام جهانی بروند، یک آرزوی بزرگ برای‌شان است.
او در این باره عنوان داشت: همه تیم‌ها خوب هستند. در مجموع در گروهی هستیم که اگر خودمان باشیم و آماده‌سازی و شرایط مناسب باشد، می‌توانیم کارهای مثبتی انجام دهیم. بازی اولمان با انگلیس هم سختی می‌شود. من تجربه بازی اول با مراکش داشتم و اولین بازی تورنمنت فوق‌العاده سخت خواهد شد. ترجیح می‌دادیم با تیم دیگری شروع کنیم، ولی قرعه این طور شد. به هر حال بازی سختی می‌شود.
کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: انگلیس نسل فوق‌العاده خوبی دارد، ولی می‌رویم تا آماده شویم و کار را سخت کنیم. مهمترین چیز این است که باعث افتخار مردم شویم و همه ببینند که تمام تلاش‌مان را برای سربلندی ایران می‌کنیم. این برای مردم خیلی مهم است و این چیزی است که برایش آماده می‌شویم تا یک عملکرد خوب در شروع و ادامه جام جهانی داشته باشیم.
انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcfcedycw6djxa.igiw.html
اشتراک گذاری : Twitter instagram Email Telegram Share
 
کپی متن خبر
لینک کوتاهasrehamoon.ir/vdcfcedycw6djxa.igiw.html
کد مطلب: 429582
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *