پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر؛

پیروزی بر رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است/مقاومت، تنها راه آزادسازی فلسطین

مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: مقاومت، تنها راه آزادسازی فلسطین است.
پیروزی بر رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است/مقاومت، تنها راه آزادسازی فلسطین
مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اگر همه مسلمانان اتحاد داشته و یک‌ دست و یک‌ صدا باشند، بدون سلاح هم می‌ توان قدس را آزاد کرد.
وی افزود: روز قدس وحدت و همبستگی امت اسلام در مقابل ظلم است و قرآن تاکید دارد که مومنان با یکدیگر وحدت داشته باشند و در مقابل منافقین و کافران قیام کنند.
مولوی کریم زایی تصریح کرد: قدس قبله اول مسلمانان جهان است که سالیان متمادی زیر سلطه و اشغال رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها سال‌ها موجب رنجش مردم مسلمان و مظلوم فلسطین شده است.
وی اضافه کرد: قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام خواهد ماند بنابراین مسلمانان با تمام توان در برابر صهیونیست ها ایستادگی می کنند.
وی با بیان این که مقاومت، تنها راه آزادسازی فلسطین است، عنوان کرد: در دو سال اخیر با توجه به وضعیت بیماری کرونا مجوز راهپیمایی حضوری به خاطر حفظ سلامتی مردم داده نشد ولی امسال آحاد مسلمانان و مردم در این مراسم به صورت پرشور و پررنگ شرکت خواهند کرد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: ما به همراه آزادگان امت و ملت فلسطین و محور مقاومت و جهاد دست از تلاش برای آرمان فلسطین بر نمی‌داریم و رژیم صهیونیستی با تسلط خود آنان رژیم موقتی است که نابودی آن حتمی و پیروزی بر آن هم قطعی است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *