پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۲۸
۰
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور؛

تنش آبی شهر محمدان رفع شد/حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید

علیرضا بهشتی گفت: تنش آبی یکی از مشکلات مهم در شهر محمدان بود که به زودی به وسیله امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور رفع شد.
تنش آبی شهر محمدان رفع شد/حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید
به گزارش پهره؛ بحران کم آبی، واژه‌ای آشنا برای ایرانیان است و اکنون اکثر روستاهای شهرستان بمپور با کمبودهای جدی در تامین آب روبرو هستند و انتظاری که مردم این مناطق از اداره امور آب و فاضلاب شهری دارند این بوده که مسئولین قبل از رسیدن فصل تابستان در پی حل مشکلاتی در این زمینه باشند تا شهروندان مشکلی در تامین آب مورد نیاز خود نداشته باشند.
این معضل سبب شده به ویژه مردم در فصل گرم سال با مشکلات فراوانی در زمینه تأمین آب روبرو باشند و در برخی مناطق این مشکلات بیشتر هستند و آنان با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنند.
در این راستا علیرضا بهشتی، رئیس امور آب و فاضلاب شهری شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: یکی از مسائل و چالش‌های جدی در این منطقه مربوط به تأمین آب است که مردم با مشکلات جدی در این زمینه روبرو هستند.
وی رفع مشکلات آب شهرستان بمپور را یک ضرورت دانست و افزود: آب مهم‌ترین موضوع در این منطقه است.
این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از هدف های این مجموعه این است که با اهتمام امسال مسئله آب پایدار در شهرستان بمپور را حل کنند، به نحوی که مشکل تنش آبی نداشته‌ باشیم و در شرایط حاضر ساکنان شهر محمدان از تنش آبی به شدت رنج می برند و گلایه مند هستند.‌
تنش آبی ساکنین شهر محمدان رفع شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور خاطرنشان کرد: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در شهر محمدان، مشکل قطعی و افت فشار آب این شهر برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: تنها چاه تأمین‌کننده آب ۴ هزار مشترک شهر محمدان به دلیل خشکسالی‌ها از مدار بهره‌برداری خارج و چاه جدید جایگزین شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429730
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *