شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۳۷
۱
در بلوار خلیج فارس زاهدان رخ داد؛

بی احتیاطی 4 راننده بیش از 10 کشته و مجروح بر جای گذاشت

شب گذشته بر اثر وقوع دو فقره تصادف در زاهدان بیش از ۱۰ نفر کشته و زخمی شدند.
بی احتیاطی 4 راننده بیش از 10 کشته و مجروح بر جای گذاشت
به گزارش پهره فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان در گفتگو با عصرهامون گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه پژو ۴۰۵، سمند و پژوپارس در بلوار خلیج فارس زاهدان ۱۰ نفر مجروح و یک کودک ۵۰ روزه کشته شد.
وی افزود: این تصادف در ساعت ۲۵ دقیقه بامداد رخ داد که مجروحین با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند.
راشدی بیان کرد: ۵ نفر از مجروحین متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان همچنین از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق در کمربندی شهید کلانتری زاهدان، ابتدای پل روگذر خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۵۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که ۵ نفر مصدوم شدند.
راشدی افزود: مجروحین توسط ۳ دستگاه امبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.
ابراهیم شهریاری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان به خبرنگار ما گفت: در حادثه، سه دستگاه خودرو «پژو ۴۰۵ »، «سمند » و «پژوی پارس» تعدادی از سرنشینان هر سه خودرو، درون خودرو محبوس شده بودند، که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به آزاد سازی مصدومان از داخل خودروهای در هم پیچیده کردند.
وی افزود: آتش نشانان پس از رها سازی مصدومان حادثه و تحویل آنها به عوامل اورژانس در حال ایمن سازی بودند که شهروندان عبوری حادثه ای دیگر در چند کیلومتر قبل تر از حادثه اول را گزارش کردند که یک گروه از  آتش نشانان حاضر در محل سریعا به محل حادثه دوم اعزام شدند و با رسیدن آتش نشانان مشاهده شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین به شدت با تیر برق برخورد نموده که راننده خودرو به شدت مصدوم و درون خودرو محبوس شده و همچنین سرنشینان دیگر به بیرون پرت شده بودند.
وی با بیان اینکه ایستگاه‌های۵۰، ۶۰ و ۱۰۰ به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این حوادث ۶ نفر محبوس داشته که آتش‌نشانان نسبت به آزادسازی آن‌ها اقدام و تحویل عوامل اورژانس دادند.
انتهای پیام/ 
کد مطلب: 429825