شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۵۸
۰
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر؛

بهورزان در سلامت جامعه نقش حیاتی دارند

ذبیح الله شیروانی گفت: صادقانه و موثرترین خدمات سلامت در روستا ها توسط بهورزان صورت می گیرد.
بهورزان در سلامت جامعه نقش حیاتی دارند
ذبیح الله شیروانی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بهورزان سرمایه های ارزشمند نظام سلامت هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند.
وی افزود: خدمات بهورزان جامع ترین خدمات سلامتی برای ابعاد مختلف نیازهای انسان در جهت پیشگیری از بیمار شدن مادران، کودکان و آحاد جامعه روستایی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: بهورزان، پیشگامان عرصه بهداشت و درمان  و پیام آوران سلامت در دورترین نقاط کشور هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی، با کمترین امکانات نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند.
وی اضافه کرد: در حقیقت نقش بهورزان از آن جهت دارای اهمیت ویژه ای است که کلیه خدمات سلامت منطقه تحت پوشش را بر عهده دارند.
شیروانی خاطر نشان کرد: بهورزان چه در ارائه خدمات بهداشتی مانند آموزش پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، واكسیناسیون، بیماریابی، بازدید بهداشت محیط و خدمات درمانی از قبیل پانسمان، درمان های ساده به وظایف خود به نحو احسن عمل می کنند.
وی اضافه کرد: دوازدهم شهریور روز تجلیل از این انسان های شایسته ای است که حداکثر تلاش و همت خود را در جهت نیل به اهداف حوزه سلامت، معطوف کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *