چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۲۷
۰
یک کارشناس مسائل مذهبی مطرح کرد؛

زنان با رعایت حجاب و عفاف درعرصه های گوناگون نقش آفرینی کردند/ بانوان ایرانی با بصیرت و هوشیاری کامل مراقب دسیسه های دشمنان باشند

سکینه نارویی گفت: زنان با رعایت حجاب و عفاف در عرصه های گوناگون نقش آفرینی کردند.
زنان با رعایت حجاب و عفاف درعرصه های گوناگون نقش آفرینی کردند/ بانوان ایرانی با بصیرت و  هوشیاری کامل مراقب دسیسه های دشمنان باشند
سکینه نارویی، کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت بانوان پرچمداران جنگ نرم هستند و باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هر لحظه در حال طراحی و پیاده سازی نقشه های شوم خود هستند و باید در این راستا هوشیارانه و بابصیرت عمل کنند.
وی افزود: دختران و بانوان مسلمان باید همیشه مواظب مکرهای دشمنان اسلام باشند تا خدای ناکرده فریب دسیسه های شوم آنان را از روی عدم آگاهی نخورند.
وی اضافه کرد: زنان و دختران در نزد اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند که خداوند برای بیان مقام ارزشمند آن ها دختران را مایه رحمت برای پدر ومادر دانستند.
نارویی خاطرنشان کرد: اگر به نقش آفرینی زنان در صدر اسلام بر گردیم متوجه نقش مهم حضرت خدیجه (س) همسر پیامبر (ص) که سرمایه خود را در اختیار دین قرار داد و یاریگر نبی اکرم(ص) بود می شویم.
این کارشناس مذهبی عنوان کرد: همچنین حضرت سمیه (س) اولین بانویی بود که در دشت کربلا نقش افرینی کرد و اولین شهید زن به شمار می رود.
وی افزود: همچنین حضرت زینب (س) به عنوان یک زن به الگویی بسیار بی نظیری در زمینه هاي مقاومت، صبر، دشمن ستیزی برای جهان اسلام ماندگار شدند.
این کارشناس مذهبی عنوان کرد: بانوان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه از خود گذشتگی و ایثار و مقاومت نقش آفرینی کردند و و هم دوش با مردان در مقابل کفر و استکبار ایستادند و جنگیدند.
نارویی خاطرنشان کرد: باز هم زنان باید آگاه باشند دشمن همچنان در کمین است تا ضربه بزنند پس روشنگری و بصیرت بانوان ایرانی همچون همیشه سبب شکست سخت دشمنان نظام اسلامی می شود.
این کارشناس مذهبی اذعان کرد: پس لازم است مادران برای تربیت فرزندان خود بسیار تلاش کنند چون روزی همین فرزندانشان حافظان این کشور و نظام مقدس انقلاب اسلامی خواهد بود.
نارویی عنوان کرد: زن از یک جایگاه والایی برخودار است که حراست از این جایگاه نیازمند ماندن در صدف حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430102
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *