چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۳۵
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد؛

کشف یک انبار احتکار با ۷ غرفه توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)

محمد هراتی گفت: به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) یک انبار احتکار با ۷ غرفه شامل مواد غذایی، دارو شیمیایی و گیاهی کشف شد.
کشف یک انبار احتکار با ۷ غرفه توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)














محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یک انبار احتکار که شامل ۷ غرفه که شامل مواد غذایی مانند آردنخود و داروهای پاکستانی غیرمجاز، داروهای داروخانه ای، کالاهای تاریخ مصرف گذشته عطاری ها، سموم و بذر کشاورزی، عرقیات عطاری بوده است توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در این منطقه کشف شد.

وی افزود: با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان ایرانشهر این انبار بزرگ احتکار پس از شناسایی با حضور ادارات ذیربط اعم از بهداشت محیط، جهاد کشاورزی، اداره صنعت معدن و تجارت، تعزیرات، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کشف شد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: در واقع اقلام دارویی گیاهی، قابل استفاده نبوده و از دسته داروهایی غیر مجاز بوده که در محیط غیر بهداشتی نگهداری می شده است‌.

وی اضافه کرد: داروهای شیمیایی کشف شده هم شامل مجاز و غیر مجاز بوده که آن دسته از داروها که دارای ثبت شرکتی بودند باید به صورت مستقیم به دست داروخانه می رسیده است. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: برخورد با اخلال‌گران و محتکران کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار داشته و شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در این زمینه به ستاد خبری سازمان با شماره ۱۱۴ اعلام کنند.


انتهای پیام/
کد مطلب: 430245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *