شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۵
۰
یادداشت؛

مقامات آمریکا: سامانه دفاعی برای مقابله با «موشک‌ هایپرسونیک» نداریم

مقامات و کارشناسان آمریکایی اذعان کردند ارتش این کشور سامانه‌های دفاعی برای مقابله با موشک‌های هایپرسونیک ندارد.
مقامات آمریکا: سامانه دفاعی برای مقابله با «موشک‌ هایپرسونیک» نداریم




به گزارش پایگاه خبری پهره هاشم کامکار، عضو هیئت علمی دانشگاه در یادداشتی نوشت: ایران با رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» که به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دنیا کم‌نظیر است، جزو چهار کشور دارای این فناوری شد.

مقامات دفاعی آمریکا هشدار داده‌اند که تسلیحات هایپرسونیک توسط سامانه‌های زمینی و فضایی موجود قابل شناسایی و ردیابی نیستند.

«مایکل گریفین» معاون سابق تحقیقات و دفاع مهندسی، وزارت دفاع آمریکا چندی قبل در جلسه استماع کنگره گفته بود که ایالات متحده سامانه‌ ای ندارد که بتواند دارندگان موشک‌ هایپرسونیک را به شیوه‌ای مشابه در معرض خطر قرار دهد. وی خطاب به قانونگذاران آمریکایی اظهار داشت: «ما دفاعی برابر این سامانه‌های موشکی نداریم."

مردم ما یادشان نخواهد رفت خود کم بین های غربگرایی را که هشت سال فقط فعل ما نمی توانیم را صرف کردند و می گفتند: ایران که نمی تواند دوچرخه بسازد چگونه می خواهد واکسن بسازد و یا اینکه آمریکا با یک بمب می تواند ما را نابود کند.

بله ما هشت سال با چنین دولتمردانی طرف بودیم.

درود بر روح بلند حضرت امام و  تمام  شهداء و مجاهدان راه حق و افتخار آفرینان کشور و لعنت خدا و رسول خدا بر تمام خائنین به کشور ایران. کسانی که فقط منفی بافند و توانائی های کشور خود را نمی بینند.

اگر امام خمینی (ره)  نبود هنوز هم ما زیردست آمریکائی‌ها بودیم و به قول هویدا باید زیر تابلوی ورود سگ و ایرانی ممنوع  زندگی می‌کردیم.

  انتهای خبر/
کد مطلب: 430487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *