يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰
۰

دستبند پلیس ایرانشهر بر دستان شرور و سارق مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: شرور و سارق مسلحی که با تیراندازی در پمپ بنزین به سمت شهروندان ایرانشهری که باعث رعب و وحشت شده بود، دستگیر شد.
دستبند پلیس ایرانشهر بر دستان شرور و سارق مسلح

به گزارش پهره سرهنگ  مهدی رشنودی  بیان داشت: در پی اعلام شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی به سمت شهروندان بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
 وی افزود: با حضور مأموران پلیس در صحنه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به همراه یک سرنشین با سلاح کلاش به سمت شهروندان در پمپ بنزین تیراندازی که با اطلاع رسانی خوب مردم این شرور بلافاصله دستگیر می‌شود.
 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: پس از دلالت این شرور مسلح به مقر پلیس و استعلام هویتی وی مشخص شد چندین مورد تیراندازی به سمت شهروندان و سرقت در سطح شهرستان ایرانشهر و استان‌های جنوبی در سوابق این متهم سابقه دار بوده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف ۴ فقره پرونده سرقت و ۲ فقره پرونده تیراندازی به سمت شهروندان افزود: تحقیقات در خصوص دیگر جرم‌های این متهم ۲۷ ساله در دستور کار پلیس می‌باشد و مخلان نظم و امنیت بدانند، امنیت اجتماعی شهروندان خط قرمز پلیس می‌باشد.
کد مطلب: 430607