شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۱
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان کینه توز برای حجاب و عفاف بانوان ایرانی نقشه‌های شوم دارند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: لازم است بانوان ایرانی نسبت به هدف دشمن به ترویج بی‌حجابی هوشیار باشند.     
دشمنان کینه توز برای حجاب و عفاف بانوان ایرانی نقشه‌های شوم دارند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله بخش فلاح‌پور در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت کرامت انسانی زن در سایه عفاف او تأمین می‌شود و زنان جامعه ما می‌توانند با حفظ حجاب و عفاف خود همانند حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) به فعالیت اجتماعی و سیاسی بپردازند.
 
 وی افزود: حجاب یکی از احکام دینی است که برای حفظ پاک‌دامنی زن و نیز حفظ جامعه از آلودگی‌های اخلاقی تشریح شده است.
 
 این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نهضت عاشورا برای احیای ارزش‌های دینی بوده که در سایه آن حجاب و عفاف زن مسلمان جایگاه خود را پیدا کرده است.
 
 وی اضافه کرد: امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) با سخنانشان و با نحوه عمل خودشان یادآور این گوهر ناب گشتند.
 
 حجت‌الاسلام فلاح‌پور خاطرنشان کرد: برای زنان حضرت زینب کبری (س) و خاندان امام حسین (ع) الگوی حجاب و عفاف هستند، همان‌طور که حضرت حسین بن علی (ع) به خواهران و دختران خود توصیه فرمود که اگر من کشته شوم گریبان‌چاک نزنید و صورتتان را نخراشید و سخنان نکوهیده نگویید این‌گونه حالات در شأن خاندان آن حضرت نبوده است.
 
 وی با بیان اینکه سید بن طاووس نقل می‌کند شب عاشورا امام حسین (ع) در گفتگو با خانواده‌اش آن‌ها را به حجاب و عفاف و خویشتن‌داری توصیه کرد، ادامه داد: در واقع حجاب را می‌توان این‌گونه تشریح کرد که عفاف بانوان همچون میوه‌ای است که باید از درخت سربلندی چیده شود نه دریای علف‌های هرز.
 
 
 فلاح‌پور اظهار کرد: حجاب یعنی پوشاندن نه پوشیدنی که از نپوشیدن بدتر است حجاب یعنی دارای حریمی هستم که هر کسی به آن راه ندارد.
 
 وی با بیان اینکه حجاب یعنی حاضر نیستیم برای پررنگ‌شدن در چشم نامحرمان هزار رنگ شوم، عنوان کرد: عفاف یعنی هر کس لایق دیدن زیبایی‌های زنان نیست، پوشاندن و نمایان نکردن تمام بدن نه‌تنها فقط خدا و همچنین حجاب همچون زرهی در برابر چشم‌های مریض است.
 
 این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: حجاب یک پیله تا پروانه شدن در بهشت لقای الهی و احترام به حرمت‌های اسلامی و اینکه بانوان و دختران مسلمان نباید طعمه هوسرانی هوسرانان قرار بگیرند.
 
وی با اشاره به اینکه حجاب یعنی خون‌بهای شهیدان همچون قاسم سلیمانی عنوان کرد: حفاظت از زیبایی و استمرار طراوت زنانگی و همچنین حفاظت از امانت خدا یعنی نماد هویت انسانی از دیگر معانی حجاب هستند.
 
 فلاح‌پور گفت: بانوان و زنان مسلمان با حفظ حجاب به دشمنان می‌فهمانند که حجاب صدفی بر گوهر وجود بوده که با رعایت آن محتاج توجه دیگران نیستند.
 
 انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *