چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۳۰
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عقلانیت جریان مقاومت در طوفان الاقصی قابل‌ستایش است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل‌ستایش است.
عقلانیت جریان مقاومت در طوفان الاقصی قابل‌ستایش است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جمع مدیران و فرماندهان سپاه استان اظهار کرد: ما امروز در فلسطین شاهد اتفاقاتی بزرگ و شکست سنگین دشمن طی عملیات رزمندگان فلسطینی هستیم مدعیان حقوق بشر در این بازه زمانی جنایات بزرگی را علیه ملت فلسطین رقم زده‌اند.
 
وی افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل‌ستایش است؛ آن‌ها بسیار تلاش کردند تا جریان مقاومت را مجبور به تصمیماتی احساسی کنند؛ اما این‌گونه نشد.
 
شفائی تصریح کرد: جریان مقاومت توانست با اقداماتی بر پایه عقلانیت ضربات سنگینی را به دشمن صهیونیستی وارد کند
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: در حوزه مسائل استان باهمت بلند و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، توفیقات بسیاری را به دست آوردیم؛ در حوزه‌های امنیتی با مجاهدت همه عزیزان توانستیم نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کنیم.
 
وی افزود: دشمنان باتوجه‌به شکستی که در سالگرد فتنه سال پیش در کشور خورد؛ امید بسیاری داشت تا بتواند اغتشاشات را به سمت جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان بکشاند که با شکست روبرو شد.
 
شفائی تصریح کرد: دشمن با تمام ظرفیتی که در زمینه فضای مجازی و رسانه دارد همواره برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی پای‌کار بوده است؛ اما ظرفیت فرهنگی و رسانه‌ای بسیج توانسته است در مقابل آنان به‌خوبی مقابله کند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjxxevouqemhz.fsfu.html
 
کد مطلب: 430935