شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۰۳
۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تشکیل پرونده برای ۱۴ واحد صنفی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از برخورد بدون اغماض با متخلفان بازار شب یلدا خبر داد و گفت: با اجرای طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا، برای ۱۴ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.
تشکیل پرونده برای ۱۴ واحد صنفی متخلف
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی عباس‌زاده محمودی بیان کرد: طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا از تاریخ ۱۵ آذرماه ماه در سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ماه ادامه خواهد داشت.
 
 وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تا کنون ۲۳ گروه مجهز گشت مشترک با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اتاق اصناف ۱۳۲ مورد بازرسی انجام شده که برای ۱۴ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.
 
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: نظارت بر بازار شب یلدا بر اقلامی از قبیل آجیل، خشکبار، مرغ، گوشت، میوه و تره‌بار است که از در نیمه دوم آذرماه به‌صورت جدی آغاز شده است.
 
 عباس‌زاده محمودی با تأکید بر اینکه گشت و بازرسی از بازار شب یلدا در تمامی شهرستان‌ها برقرار است، تصریح کرد: این نظارت‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در قالب گروه مجهزهای چهارنفره متشکل از نمایندگان نظارتی از چهار دستگاه نام‌برده در روند اجرا است.

 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcayin6i49niw1.k5k4.html
 
کد مطلب: 431026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *