شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۰۹
۰

محکومیت حادثه تروریستی کرمان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان

در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مدیرکل، معاونین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان این حادثه را محکوم کردند.
محکومیت حادثه تروریستی کرمان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از زاهدنیوز، در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت جمعی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به این مناسبت آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل‌عمران / ۱۶۹)
خبر حادثه اندوه‌بار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تأسف و تألم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

این حرکت امروز نشان داد که همچنان حاج‌قاسم فرمانده بزرگ مقاومت است و نام حاج‌قاسم و زائرانش برای دشمنان ترس و وحشت ایجاد کرده است و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند.

شکی در این نیست که این واقعه کار وابستگان و مزدوران اسرائیل است و مانند غزه که زنان و کودکان هدف حملات هستند، تاکنون تعدادی زن و کودک به شهادت رسیده‌اند، این حرکت علیه جبهه مقاومت انجام شده است، گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فروبرد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تأکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایت‌مدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام ولادت ام‌ابیها، حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسئلت می‌کنم.

همچنین صبح امروز در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان اداری شهرستان زاهدان که در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد حادثه تروریستی کرمان را به‌شدت محکوم کردند.

در پایان افراد شرکت‌کننده در این مراسم شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور را کاری غیرانسانی دانستند و این حادثه تروریستی را به‌شدت محکوم کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را نسبت به عاملان این حادثه تروریستی اعلام کردند و با خواندن زیارت عاشورا برای بهبودی و عافیت مجروحان این حادثه تروریستی دعا کردند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *