دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران خبر داد:

اهدای ۵ سری جهیزیه به زوج ‌های جوان در سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: به مناسبت هفته مقاومت و در راستای محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران پنج سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.
اهدای ۵ سری جهیزیه به زوج ‌های جوان در سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، غلامعلی سهرابی بیان کرد: در کنار اهدای جهیزیه، آموزش‌های لازم مانند مشاوره‌های فردی و گروهی زوج‌ها نیز برای تحکیم بنیان خانواده در جهت زندگی مشترک و احترام به یکدیگر ارائه شد.

وی ادامه داد: بسیاری از زوج‌های جوان به‌ویژه نیازمندان برای آغاز زندگی مشترک با مشکل مواجه هستند و اهدای جهیزیه به آنان می‌تواند جدا از ترویج ازدواج آسان، بسیاری از هزینه‌ها را از دوش آن‌ها بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تأکید کرد: فرزندآوری، ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی و ساده‌زیستی از رویکردهای سپاه و بسیج است.

سهرابی خاطرنشان کرد: جهیزیه‌های تهیه شده سپاه سیب و سوران به ارزش ریالی هر عدد ۴۰۰ میلیون ریال و جمعاً به ارزش ۲ میلیارد ریال و شامل یک دستگاه یخچال‌فریزر، لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی و فرش است.

لازم به ذکر است: به مناسبت هفته مقاومت و در راستای ازدواج آسان با حضور حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و اعضای شورای اداری شهرستان پنج سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcc1eqsp2bqe08.ala2.html
 
کد مطلب: 431084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *