يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۲
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

دشمنان ایران به دنبال ناامید کردن مردم، از شرکت در انتخابات هستند  

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایران اسلامی است که یک جوّ امنیتی قرار بدهند تا مردم در انتخابات آینده، احساس ناامنی کرده و در انتخابات، شرکت نکنند.
دشمنان ایران به دنبال ناامید کردن مردم، از شرکت در انتخابات هستند   
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: یک سؤال مطرح می‌شود که چرا حملات و ترورهای کورِ داعش در حوزه کشورهای مقاومت، در یک‌ماهه اخیر افزایش پیدا کرده است؟
 
 وی افزود: آن هم بعد ازآنجاکه شما مشاهده می‌کنید رژیم صهیونیستی چه جنایاتی را در غزه مرتکب می‌شود و اینها به‌نوعی نوکرِ اجیرِ رژیم صهیونیستی شده‌اند و با ترورها و عملیات تروریستی خودشان، یک‌مرتبه توجه‌های مردم عالَم را به سمت دیگری هدایت می‌کنند.
 
این خطیب جمعه با اشاره به اهداف صهیونیست‌ها در جنایت کرمان، اضافه کرد: اولاً اینها می‌خواستند ایرانِ امنی که مرکزِ ثقل امنیت در منطقه بوده و امنیت داخلی‌اش، کم‌نظیر است، را زیر سؤال ببرند و ایران را ناامن جلوه بدهند.
 
 وی تصریح کرد: نکته دوم هم این است که اینها می‌خواستند ایران را وارد یک جنگِ مستقیم با رژیم جعلی صهیونیستی کنند و هدف دیگر هم زیرسؤال‌بردن قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بوده که بگویند ایران نمی‌تواند با طرف‌های خودش مقابله کند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر ادامه داد: درحالی‌که ایران اسلامی از طریق محور مقاومت و کشورهای مقاومت، دقیقاً در برخورد با دشمن صهیونیستی و دشمنان اسلام و دنیای استکبار دارد عمل می‌کند و هدف دیگری هم که اینها داشتند این بود که می‌خواستند جَو را، یک جَوّ امنیتی قرار بدهند تا مردم در انتخابات آینده، احساس ناامنی کرده و در انتخابات، شرکت نکنند.
 
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ۱۹ دی با مردم قم، افزود: مسئله حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و قدرت نقش‌آفرینی مردم را مسئولین، نباید فراموش کنند و باید این قدرت و حضور مردم را در عرصه‌های مختلف باور کرد و در مقابل راهبردی که دشمن می‌خواهد این عامل اقتدار، یعنی حضور و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف جامعه را از جمهوری اسلامی بگیرد، طراحی و برنامه‌ریزی کرد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی اظهار کرد: اگر مجاهدت‌های خاموش نیروهای امنیتی نبود، دشمن صدمات و ضربات بیشتری بر جامعه ما وارد می‌کرد و ما باید قدردان این زحمات باشیم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *