چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴
۰
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر:

انتخابات حق ما و تقویت قدرت ملی کشور است

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: ان‌شاءالله که در این انتخاباتی که پیشرو داریم همانند انتخاب‌های گذشته‌مان حضور حداکثری‌مان مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بزنیم و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید کنیم و یک برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی‌مان بیفزاییم.
انتخابات حق ما و تقویت قدرت ملی کشور است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: ان‌شاءالله همگان در مسیر اسلام، انقلاب همواره بابصیرت و آگاهی کافی گام بردارند و همراهی با مردم انقلابی و رهبر عزیزمان را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار بدهند.
 
 وی با اشاره به فرصت محدود تا روز برگزاری انتخابات، افزود: در واقع با شرکت در انتخابات انقلاب اسلامی برای مردم مسلمان متدین و شریف فرصتی ایجاد کرده است که حق انتخاب داشته باشند و یک حقی است که حکومت در اختیار مردم گذاشته است.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خودشان و کشورشان دخیل هستند.
 
 وی ادامه داد: اگر قبل از انقلاب را در کشور در نظر بگیریم در آن برهه زمانی همچون فرصتی مثل انتخابات امروز در اختیار مردم نبوده است، لذا مجلس پل ارتباطی مردم با دولت و حکومت بوده و هر کسی که خدای‌ناکرده در این انتخابات شرکت نکند خودش این حق خودش را نادیده گرفته و برای شخصیت خودش حقی را قائل نشده است.
 
 نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: یک دلیل عمده برای شرکت در انتخابات شکر نعمت بوده، همین که عرض کردم قبل انقلاب اسلامی همچون نعمتی در اختیار مردم نبوده که در سرنوشت خودشان دخیل و تصمیم‌گیرنده باشند؛ لذا انقلاب و این فرصت‌هایی که ایجاد کرده برای ما جمهوریت و استقلال اینها نعمت‌های خدای تبارک‌وتعالی است که به برکت خون شهدا و فداکاری‌های امامین انقلاب به ما رسیده است.
 
 وی اضافه کرد: لذا اولین دلیلی که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم برای شکر نعمت الهی بوده و نباید کفران نعمت کنیم.
 
 حجت‌الاسلام قنبری تصریح کرد: چون ما در مسیر اسلام قرار گرفته‌ایم و خدمتگزار به اسلام هستیم و خودمان را خادمان به دین و دنیا معرفی کردیم برای شکر این نعمت‌ها و باقی‌مانده این نعمت‌هایی که خدای تبارک‌وتعالی به ما ارزانی داشته است پس به برکت انقلاب وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.
 
 وی عنوان کرد: دلیل دوم که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم به‌خاطر امنیت کشور بوده که با انتخابات و شرکت در انتخابات امنیت کشور و نظام اسلامی تقویت می‌شود.
 
 این مقام مسئول اظهار کرد: کشورهایی در طول تاریخ که مردمشان چون با نظام همراهی نکردند و در انتخاباتشان شرکت نکردند گرفتار ناامنی و درگیری شده‌اند؛ لذا برای اینکه جلوگیری کنیم از بمباران‌های بیگانگان و معاندین و تجاوز معاندین به کشورمان و حفظ این امنیتی که به برکت خون شهیدان امروزه برخوردار هستیم وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و این وظیفه هر کسی است که از امنیت خودش دفاع کند.
 
 وی اضافه کرد: دلیل سوم که باید در انتخابات شرکت کنیم حفظ همین استقلال و جمهوریتی است که دموکراسی دینی است که امروزه شاهدش هستیم و این استقلال را در هیچ جای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید و این آزادی که در ایران اسلامی بوده در هیچ جای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید و این شرف و عزتی که حکومت برای مردم قائل است و مردم این دیار عزت‌مند هستند در حقیقت ملت امروز در ایران اسلامی احساس می‌کنند در هیچ جای دنیا این وجود ندارد؛ لذا برای حفظ این عزت، این استقلال، این جمهوریت وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم.
 
 حجت‌الاسلام قنبری خاطرنشان کرد: انتخابات حق ما و تقویت قدرت ملی کشور بوده و شرکت‌نکردن در انتخابات یعنی رای به نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی است و آن‌هایی که می‌گویند شرکت نمی‌کنیم به‌ظاهر این است که هم خودشان را تحریم کردند نسبت به حقی که دارند و هم در واقع رای دادن به نظر دشمنان، به نقشه‌های دشمنان و نقشه‌های شوم که در طول عمر انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری دشمنان کشیدند و این مردم شهیدپرور آن نقشه‌ها رو نقش‌برآب کردند.
 
 وی اضافه کرد: دلیل چهارمی که باید در انتخابات شرکت کنیم که همه ما این استقلال، عزت، امنیت و شرفی که امروز داریم این‌ها را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم که جان‌عزیزشان را کف دست گرفتند و جوانی‌شان را فدا کردند که من و شما امروز با آسایش و آرامش در استقلال و امنیت و خانواده‌هایمان زندگی کنیم؛ لذا ما نسبت به شهدا مدیون هستیم نسبت به خانواده شهدا مدیونیم و برای ادای دین خون شهیدان و خانواده شهدا وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم و شرکت‌نکردن در انتخابات خیانت به خون شهیدان است.
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یعنی همراهی با ولی‌فقیه و رضایت امام‌زمان (عج) و همراهی با دین مبین اسلام و در راه اسلام حرکت‌کردن پس همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: یک تکلیف است تکلیف عینی است تکلیف شرعی است که ما واجب بوده در انتخابات شرکت کنیم و تکلیف عینی یعنی تک‌تک ما و واجب عینی یعنی که هر کداممان تک‌تک افرادی که واجد شرایط در پای صندوق‌های رای هستند و می‌توانند رای بدهند واجب است بر آن‌ها از لحاظ شرعی که در انتخابات شرکت کنند و برای دفاع از اسلام و قرآن نقشه‌های دشمنان نقش‌برآب کردند.
 
 حجت‌الاسلام قنبری ادامه داد: ان‌شاءالله که در این انتخاباتی که پیشرو داریم همانند انتخاب‌های گذشته‌مان حضور حداکثری‌مان مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بزنیم و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید کنیم و یک برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی‌مان بیفزاییم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431322
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *