پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۵۶
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی:

 حق انتخاب و مشارکت مردم برکت و نعمتی عظیم از سوی نظام است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: حق انتخاب و مشارکت مردم در برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران برکت و نعمتی است که بعد انقلاب به ملت ایران داده شده است.  
 حق انتخاب و مشارکت مردم برکت و نعمتی عظیم از سوی نظام است
حجت‌الله صادقی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: مهم‌ترین برکت انقلاب اسلامی در حقیقت ثمره خون شهداست و ثمره حرکت الهی امام رضوان‌الله تعالی علیه بوده و امروز با رهبری رهبر معظم انقلاب تداوم و استمرار دارد.
 
 وی افزود: بحث حق انتخاب و مشارکت مردم در تمامی برنامه‌های سیاسی است که امروز در انتخاب ریاست‌جمهوری و نمایندگان در انتخاب خبرگان رهبری و در مناسبت‌های مختلف مردم حق انتخاب دارند. 
 
 صادقی تصریح کرد: حق انتخاب و آزادی از آن اسارتی که استبداد و استعمار جهانی سالیان متمادی بر این مردم تحمیل کرده بودند و قرارگرفتن در مسیری که می‌توانند سرنوشت خودشان را انتخاب کنند مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ لذا باید قدر این برکت و نعمتی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی به بنده حقیر و همه ما هدیه کرده بدانیم.
 
 وی اضافه کرد: این شکوه و عظمت حضور مختلف مردم مرتبط به اسلام و انقلاب اسلامی است و برمی‌گردد به آن حق انتخابی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم هدیه کرد باید قدر این نعمت و برکت را بدانیم.
 
 این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در انتخابات پیشرو که یک میدان بزرگ و عظیم بوده همان‌طور که مردم ما در چهلمین فجر انقلاب اسلامی نشان دادند که در این صحنه‌ها هستند و یک حماسه دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رقم خواهیم زد چرا که این حق انتخاب و حضور در این صحنه‌ها از برکاتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ما هدیه کرده برکت و نعمتی که چند سال ملت ایران از آن محروم بوده‌اند.
 
 وی ادامه داد: ابتدایی‌ترین حقی که یک انسان دارد؛ یعنی حق انتخاب و مشارکت در برنامه‌ها بوده که به ما هدیه کرد و ان‌شاءالله با حضور ما در صحنه‌های مختلف سیاسی و انقلابی به‌خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باز هم بتوانیم شکوه و عظمت انقلاب را بیش‌ازپیش به جهانیان نشان دهیم و در چشم دشمنان و تیری در قلب استکبار و استعمار جهانی و پایانی است این حضور و عظمت سهمی در آزادی قدس و مستضعفین جهان داشته باشد. 
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431328
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *