پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۰۹
۰
فرزند شهید بهشتی از دیار بمپور؛

حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی دشمنان را ناامید می‌کند  

فرزند سردار شهید یاسر بهشتی گفت: مردم بلوچ پای آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری عظیم الشان محکم و پایدار ایستاده‌اند و فردا همه پای صندوق رأی برای کوری چشم دشمن می‌آیند.
حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی دشمنان را ناامید می‌کند   
علیرضا بهشتی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: ملت ایران همچون همیشه پای‌کار نظام و انقلاب بودند و پای این ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای خواهند ماند.
 
 وی افزود: بنده به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایثارگران سیستان بلوچستان و ایران اسلامی از شما همشهریان غیور باوفا و عزیز حوزه انتخابی ایرانشهر خواهشمند هستم حضوری پرشور، پررنگ با اتحاد و همبستگی پای صندوق‌های رأی داشته باشید تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی که مردم غیور بلوچ را از پای صندوق‌های رای رفتن ناامید می‌کنند باشد.
 
 بهشتی ادامه داد: مردم بلوچ پای آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری عظیم الشان محکم و پایدار ایستاده‌اند و ما می‌دانیم که با برگه رای می‌توانیم سرنوشت فرزندان خودمان را به سرنوشت عالی و متعالی برسانیم.
 
 وی اضافه کرد: ما می‌آییم پای صندوق‌های رای تا دشمنان مأیوس شوند و از ایجاد توطئه و به هم زنی بین وحدت مردمان نجیب این استان مأیوس شوند.
 
 بهشتی عنوان کرد: ما هر چه داریم از این نظام مقدس و خون پاک شهدا بوده و دشمنان بدانند ما پای آرمان‌های شهدا و رهبری و نظام و انقلاب خواهیم ماند و وعده ما ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رای است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *