سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸
۰

سازش کلاس دارد؟!

سازش کلاس دارد برای آن هایی که در تیم شان جاسوس هست، در اتاق کارشان جاسوس هست و معلوم نیست که فردا خودشان هم جاسوس از آب دربیایند یا نه! سازش کلاس دارد برای آن نجومی بگیرانی که ذخیره نظام نامیده می شوند و فقط سهمشان را از سفره انقلاب برداشته اند؛ مانند آن دخترِ مظلومِ وارد کننده پوشاک !
سازش کلاس دارد؟!
سازش کلاس دارد؟!
او می­گوید سازش هزینه دارد ؛ مثل چالش و البته بدتر از چالش ؛ اما ..خودمانیم ... هزینه هایش به کنار ...خیلی کلاس دارد !!! آری ... کلاس دارد !
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که سال ۸۸  فتنه کردند و مسجد آتش زدند و در روز عاشورا زدند و رقصیدند و امروز طرفدارانشان از آن ها به نیکی یاد می کنند . 
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که آن روز از فتنه­ گر ها حمایت کردند و امروز در نطق های انتخاباتی شان مدام به آن ها سلام و درود می­ فرستند .
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که از جوان ایرانی فقط انتظار درست کردن آبگوشت بزپاش دارند و دست های گدایی شان به سمت کدخدا دراز است .
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که به نظرشان آمریکا می­ تواند با یک بمب ، تمام تاسیسات هسته ای کشور ما را نابود کند .
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که اوباما را ، باهوش و مودب می دانند و منتقد داخلی را بی شناسنامه و افراطی نامیده و به جنهم حواله اش می دهند . 
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که در تیم شان جاسوس هست ، در اتاق کارشان جاسوس هست و معلوم نیست که فردا خودشان هم جاسوس از آب دربیایند یا نه !
   سازش کلاس دارد برای آن نجومی بگیرانی که ذخیره نظام نامیده می شوند و فقط سهمشان را از سفره انقلاب برداشته اند ؛ گرچه که ظاهرا سفره انقلاب هم سیرشان نکرده و در اوج مظلومیت اند ؛ مانند آن دخترِ مظلومِ وارد کننده پوشاک !
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که از حادثه تروریستی در اروپا به شدت اندوهگین می شوند و شمع روشن می کنند و « اشک تمساح » هایشان، شبکه های مجازی را با خود می­ برد اما چندین سال است که بزرگترین جنایات تروریستی در خاورمیانه رخ می دهد و آن ها مشغول بازی با سگ خانگی شان هستند .
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که می خواهند فقط رای بیاورند ؛ فرقی نمی کند با تهمت زدن به دیگران باشد ، اهانت به امام رضا و یا حتی توسل به ربنا ... فقط رای بیاورند .
   سازش کلاس دارد برای تندروهای دیروز و اعتدال گرایان امروز .       
   سازش کلاس دارد برای آن هایی که همّ و غم شان ، لبخند کدخدا است ... مردم فقط برای انتخابات به دردشان می خورند !!!  
آری ... سازش کلاس دارد برای بی جنبه ها !
 
 اما برای جوان مومن انقلابی ، هیچ کلاسی بالاتر از چالش نیست ..آری ... چالش ؛ نه سازش !


کپی برداری از این وبلاگ،فقط در صورت قرار دادن لینک این وبلاگ در ابتدا یا انتهای مطلب ، مجاز و شرعی خواهد بود.قابل توجه شما که الآن داری کپی می کنی!!!!
 
پیروان ولایت
منبع حرف تو 
 انتهای پیام/
کد مطلب: 5043
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *