چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۶
۰

دیدار شاعر جوان استان با مدیر عامل انجمن شاعران آزاد ایران

شاعر جوان استان سیستان و بلوچستان به دعوت مدیر عامل انجمن آزاد ایران و رییس انجمن همسرایی کشور در محل دفتر این نهاد حضور پیدا کرد .
دیدار شاعر جوان استان با مدیر عامل انجمن شاعران  آزاد ایران
دیدار شاعر جوان استان با مدیر عامل انجمن شاعران آزاد ایران
محمد یاسین جلالزهی  در گفتگو با پایگاه خبری پهره گفت: بعد از توفیق دیداری که در جمع شاعران با حضرت آقا نصیب من شد به دعوت انجمن شاعران آزاد ایران در خصوص مسائل و جایگاه شعر امروز صحبت شد.
جلالزهی افزود : انجمن شاعران  همسرایی  ایران با همکاری موسسه گلها و با همکاری اداره کل ارشاد کشور یکی از بزرگترین موسسه های ادبی کشور می باشد که هزاران نفر شاعر از سراسر کشور با این موسسه فعالیت دارند و همه ساله اجلاس جهانی شعر فارسی  شاعران معاصر را با هزینه های بالا و با کیفیت خوب و به صورت بیت المللی برگزار می کند و نقش ارزنده ای در جهت رشد ادبیات کشور ایفا کرده است .
جلالزهی گفت :  در این دیدار رایزنی هایی با دوستان انجمن داشتیم و درخصوص موضوعات مختلفی از جمله رونمایی مجموعه شعر غزل های پلیوار بلوچی ات و همچنین رایزنی در خصوص حضور چند شاعر از شاعران بلوچستان در اجلاس جهانی شعر امسال و همچنین  ارائه راهکار در جهت پیشرفت و معرفی ادبیات بلوچستان در تهران  ، بحث و تبادل نظر داشتیم و خوشبختانه به نتایج مثبتی هم رسیدیم .
جلالزهی در پایان افزود : در انتهای نشست با حضور در برنامه زنده رادیو گلها سی دقیقه  در خصوص فعالیت های ادبی و شعر خوانی به گفتگو پرداختیم .
انتهای پیام/
--
کد مطلب: 5061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *