يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۹
۰
مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

بهره‌مندی ۱۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های لازم برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۱۰ هزار نفر از متقاضیان سطح استان در تابستان امسال فراهم شده است.
بهره‌مندی ۱۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی در سیستان و بلوچستان
بهره‌مندی ۱۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ محمد جهانتیغی اظهار داشت: ظرفیت‌های لازم برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 10 هزار نفر از متقاضیان سطح استان در تابستان امسال فراهم شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: دوره‌های آموزشی ویژه  تابستان این اداره‌کل در سطح استان از اول تیرماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در بازه زمانی تابستان بیش از 10 هزار نفر از متقاضیان دریافت خدمات آموزشی در سطح استان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که که ممکن است گرمای بی‌سابقه اخیر سطح استان در طول فصل تابستان نیز تکرار شود، ارائه آموزش در زمینه رشته‌های مرتبط با حرارت مانند جوشکاری در مناطق گرمسیر استان حذف  شده است.
جهانتیغی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تعطیلی مدارس، پیش‌بینی می‌شود عمده مخاطبان دوره‌های آموزشی ما دانش‌آموزان دوره متوسطه، راهنمایی و حتی مقطع دبستان باشند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به  اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار ویژه اصناف، گفت: این طرح در تیرماه امسال  با مشارکت اصناف در استان آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده در این طرح  810 نفر آموزش‌های مربوط به کسب و کار را با فعالیت در مشاغل مختلف در بخش  اصناف و بازاریان را فرا گیرند.
وی تصریح کرد: در طرح مهارت‌آموزی در محیط کار، صاحبان مشاغل آزاد به عنوان مربی کارآموز آموزش‌های مهارتی را به افراد ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *