جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۳۸
۰

پیروی از دستورات اسلام سبب رستگاری مسلمانان می شود

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: پیروی از دستورات دین اسلام ، قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) سبب رستگاری مسلمانان می شود بنابراین در پایبندی به احکام و دستورات الهی در هر شرایطی باید ثابت قدم بود.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر
به گزارش پهره، به نقل از ایرنا، مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نمازجمعه اهل سنت این هفته ایرانشهر اظهار داشت: خداوند دین اسلام، قرآن و ائمه اطهار را چراغ راه هدایت بشریت برای رستگاری در دنیا و آخرت قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه امروزه اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه کم رنگ شده است، گفت: یکی ازعلل درگیری ها، طلاق و اختلافات رواج بی اخلاقی در جامعه است.
وی تاکید کرد: باید با همسر، فرزندان، همسایه و مردم جامعه با اخلاق خوب و با نرمی صحبت و از بیان کلمات زشت و زننده پرهیز کنیم.
وی رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی را تخلف و بی اخلاقی ذکر کرد و افزود: کسی که به حقوق دیگران احترام نمی گذارد مرتکب فعل حرام شده است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر استاندارد نبودن جاده های جنوب سیستان و بلوچستان را یک ضعف بزرگ ذکر کرد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد تصادفات مرگبار در جاده های این منطقه هستیم.
مولوی کریم زایی برخور جدی با رانندگان متخلف را از سوی پلیس خواستار شد و افزود: کسی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کند علاوه بر باطل کردن گواهینامه باید خودروی وی نیز توقیف شود.
وی همچنین فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و تصریح کرد: ماموران انتظامی برای آسایش امنیت منطقه زحمات فراوانی می کشند که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: ثابت قدم بودن دراجرای قوانین، احکام دین و رعایت اخلاق اسلامی باید در عقیده و عمل یکی باشد.
انتهای خبر/
کد مطلب: 5668
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *